Gjest Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Lily Sofie Hannah Sofie Milly Sofie Sofie ?
annki83 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 vis ava bare har ett navn syns jeg hun også bare skal ha det. men det er bare meg da. syns egentlig alle navnene var fine jeg da. men er litt ekstra gla i sofie.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Bare Lily eller Milly Liker også Milla og Noomie
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Storesøster har ett navn til etter Ava, men det gjør kanskje ikke noe at førstemann har to navn og minstemann bare ett eventuelt? :-) Liker også Milly og Lily :-)
lykken på jord Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Jeg tenkte Oda eller Embla med en gang jeg da, men ut fra de du sier synes jeg Milly
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Nei, det gjør ingenting. Men om du føler for å ha 2 navn så må du jo ha det. Ava er by the way et kjempe fint navn som jeg skal tilføye på min liste over fine jente navn.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Oda heter kusinen min, så det er uaktuelt. Embla liker jeg ikke, men Milly liker jeg også godt :-)
Vilja<3 Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 Vilma eller Ylva:) Datteren min heter Sophie så det er selvfølelig veldig fint.
Januarjubel! Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 Milly Sofie - veldig fint og foreløpig litt originalt. Hva skjedde med Molly?
dårlig ånde Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 he he jeg synes denne trenden med matchende søskennavn er litt pussig. på en hyggelig måte da, litt sånn hetti, netti og pletti jeg liker lily sofie og hannah sofie best, men alle er fine. har du tenkt noe på Rose?
Gjest Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 Molly er dessverre ikke med i dansen lenger - da samboer mener hardnakket at det blir for dumt med tanke på Molly Mouse... Dessuten kjenner han en som hadde en fugl som het Molly Polly -.-
Gjest Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Rose synes jeg er helt nydelig, og vi vurderte Ava Rose til eldste, men tror du ikke folk i Norge vil ha problemer med å uttale det på den engelske måten?
dårlig ånde Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 det får være deres problem, synes nå jeg man heter så mye rart i dette landet for tiden synes jeg, og Rose er et fantastisk vakkert navn som passer godt som "lillesøstern til Ava". for eksempel angela, ænsjela, folk greier da det?
Januarjubel! Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 Molly Mouse? Hvem er det? Hm Er det den Molly-figuren fra bøkene? Er det en mus? hehe...jeg har en bekjent som ble kalt Frida Frosk, en som ble kalt Ingrid Espelid, en som ble kalt Ole Aleksander Fillibombombom (han het Aleksander...) + mange flere eksepmler - så tilnavn vil barn alltids klare å finne opp. Ingen av de overnevnte syntes det var noen stor belastning heller tror jeg.
PinkBabyDoll Skrevet 8. november 2008 #20 Skrevet 8. november 2008 Alma Sofie ....eller Milla eller Ella...med Sofie til slutt uansett
Gjest Skrevet 8. november 2008 #23 Skrevet 8. november 2008 Å, Una synes jeg er så nydelig, må taes opp til diskusjon igjen, takk!
MammisOgTøffer`n Skrevet 8. november 2008 #24 Skrevet 8. november 2008 Hva med Lana sofie da? Syns Lana er nydelig jeg, også passer det til Ava....
Gjest Skrevet 8. november 2008 #25 Skrevet 8. november 2008 Blir du aldri lei av å stille det samme spørsmålet..? Har sikkert svart 2 ganger før minst, og sier igjen, Lily Sofie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå