Gå til innhold

F-cup, dette???

LisseUmmaNuddeAtteJamPjøver

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=533655

Hmm....må være forskjell på cup-størrelser skjønner jeg... Mine vrengte eselører er same size, om ikke større, og jeg har på en god dag ikke i nærheten av noen F nei... men fine var de.

Herregud hva man skal henge seg opp i.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns i grunnen det er helt idiotisk at de skal bruke størrelser på den måten. For om man har F-cup betyr ikke det at man har ENORME pupper liksom.

Jeg har F-cup selv, noen bh'er i G, men til gjengjeld er jeg 65 rundt. Og det betyr at hvis en som hadde brukt f.eks 80 rundt men hatt lik størrelse på cupen som meg, hadde hun brukt 80D.

Så JA, det er forskjell på cuper, det kommer an på størrelsen rundt.

Skrevet

Ja, det kan godt være. Veldig mange kvinner bruker for liten cup-str. Jeg trodde i lang tid jeg var en c-cup. så gikk jeg i en skikkelig undertøysforretning og fikk hjelp med BH, og vips var jeg en e-cup. Og de nye BH'ene sitter enormt bra :)

Skrevet

Samme her. Jeg er smal rundt brystkassen med noen helt normale pupper i forhold til resten, jammen fikk jeg sjokk da jeg fant ut at det ikke er c-cup men dobbel d jeg har... Det høres så svært ut syns jeg, og puppene mine er søte nok de, men de intimiderer ingen. ;-)

Skrevet

Ja det er det helt sikkert. Hang meg opp i at Kristine Koht sa på torsdagsklubben at hun var DD. Jeg tror vel hun er nærmere enn G eller H om hun bruker riktig bh. Jeg har små pupper, men siden jeg er smal rett under puppene så er jeg oppi F og G cup. Sist kjøpte jeg faktisk H cup fordi bh'en var vattert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...