Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 E det noen av dere som "kommer" når dere får oralsex? Når mannen min gjør dt så e dt heilt utrolig, utrolig godt men jg komme ikke av kun dt. E dt han så ikke gjør det rett, eller e dt bare sånn? Tips til hva mr han kan gjør?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Han må stimulere g-punktet ditt samtidig som han slikker på klitoris. Er mitt beste tips.
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Ja, jeg kommer av det, og jeg elsker det! Stimulerer ikke g-punktet, han konsentrerer seg kun om klitoris. Vanvittig digg!
Anonym bruker Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Ja, jeg kommer av det. Men ikke uten at jeg selv fantaserer i tillegg - jeg har et par favoritt-"historier" som spilles av i hodet mitt mens jeg blir slikket. En kjempesuksess - prøv det!
Anonym bruker Skrevet 10. november 2008 #5 Skrevet 10. november 2008 Jeg kommer noe så vanvittig hvis han samtidig lirker en finger inn i rumpa mi. Hmmm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå