Elise18.11.08 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 I dag er datoen som jeg har ventet så lenge på! Meen ingen tegn til at noe skal skje her i gården... Lurer på hva jeg skal finne på resten av helgen for å få tiden til å gå. Hmmm!! Mannen min er på jobb hele helgen:( sukk... Hvordan er det med dere andre som har termin i helgen?
nååå25 Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 har termin idag jeg også.. men ingen tegn her heller... må visst barre smøre mg md tolmodighet...
Gulljnta Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Termin idag jeg også. Kommer fra føden, har rier nå, men ikke regelmessige nok. De kommer alt fra hvert 5. til 12. minutt.. Skulle komme tilbake når jeg hadde 2-3 rier på under 10 minutt. Vondt! Typisk min flaks da at alt bare gir seg og går over kynnerene igjen..
Elise18.11.08 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Ååå får håpe riene tar seg opp da:) Så det er vondt? er såå nyskjerrig på hvordan det føles. Er det sånn at du bare må ligge eller kan du gjøre ting liksom? Har dere prøvd noen kjerringråd da?
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Hi hi, termin i morgen, det er spennende! I går kveld kom det litt "gele" da jeg tørket meg, og i natt endel tykt slim, antar at det er den berømte slimproppen som går. Kynnere har blitt sterkere siste uken, endel menssmerter også, så jeg regner med at det går sakte og sikkert rette vegen. Så kjedelig at riene kommer og går, men det er vel bra for kroppen å bruke god tid til å "varme" opp til fødselen! Lykke til! Samme med dere andre, lykke til, det er rart at det plutselig er "vår" terminhelg, har liksom vært noen andre hele tiden......
Elise18.11.08 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2008 Vi får bare holde ut, og smøre oss med tålmodighet;) Lykke til alle sammen! Vil gjerne høre om det er noe spennende på gang da;)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Hei:) Termin imorgen, 9/11! Mensmurringer som kommer og går. Masse kynnere. Slimproppen har gått, økt utflod. Kvalm, uggen, og trøttzzzzzzzzzz! Håper virkelig noe skjer snart!
Girlygirl83 Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Har termin idag. Har VONDE menssmerter hele tiden. Føles som mensen er her x 10. Også stikker det inni skjeden på en måte, føles som noen stikker en kniv oppi der. Så sitter å har det litt vondt nå, men føler jo at noe skjer så får ta det med et smil. (Eventuelt en paracet)
Marihønemamma til prinsesse Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 Spennende, håper det er i gang girlygirl! Vi følger med her inne.......
Elise18.11.08 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2008 Dere er heldige som har tegn til at noe kan skje:) Kjenner ikke noe i det hele tatt jeg:( Sukk...
mira11 Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Jeg har termin søndag 9/11.. men ingen verdens tegn til at det skal skje noe.. Har sovet dårlig de siste nettene, venter liksom på at noe skal skje. Det pleier jo å skje på natta.. Tvi tvi, alle sammen..
noje Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 Har termin i dag, 9 nov. Kynnere og menssmerter, kvalm og litt urolig. Håper på å få føde snart, har ikke lyst å gå to uker til... Det skal bli stas å treffe gullet i magen, gleder meg. Tvi, tvi og lykke til alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå