Gå til innhold

bare 9 dager igjen nå..


Anbefalte innlegg

Skrevet

og sliten som pokker.... (syte innlegg...) er ikke lett å skal være student midt oppi dette.. er sliten og får lite søvn om natten, men opp kl 0630, gjøre gutten klar for barnehage, og meg til skolen... blir satt igang om 9 dager, hvis lille jenta ikke kommer av seg selv før det.. tror ikke hun kommer selv.. kroppen er nok for sliten til å gå i fødsel.. drit.. men slik er det..

 

dette er siste året mitt på skole, og vil ikke ha dårlige karakterer, og mye fravær, for da vil jeg ikke få en god jobb etter jeg er ferdig...

 

den første månden etter fødsel vil bli en travel en.. ingen permisjon, så jeg og mannen min må sjonglere dette med baby, skole og jobb.. men den 17 des, er det ferie, og fra 1 jan, skal pappan ha permisjon, mens jeg skal på skolen... misunner han litt.. eller.. ganske mye egentlig.. husker hvor godt det var æ ha lillegutt sovende på brystet mitt, da han var nyfødt.. og nå... sukk.. hvor god kontakt vil jeg få med datteren min egentlig..

 

i og med at jeg er på attføring, har jeg ikke krav på permisjon, så om jeg ville blitt hjemme med lillebanet, ville vi ikke hatt en krone å leve av fra min side, og da ville mannen min måttet jobbe døgnet rundt for å få det til å gå opp.. så da er det best at han får 29 uker permisjon, og kan være hjemme med babyen, mens jeg gjør meg ferdig på skolen..

 

sukk.. jaja.. dette må jo bare gå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...