Gå til innhold

Hva ser du i speilet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser....

En kvinne på 26 år.

Blond, med en gedigend ettervekst. Enormt slitte tupper.. Men pengeboken tilsier at de slitte tuppene skal få være der enda en stund.

Huden er ganske så rynke fri, men fjortiskvisene dukker fremdeles opp.. når forsvinner de?

Uff.. Å de tennene...

En ganske lite tiltrekkende kropp egentlig, hengemage og henge pupper, strekkmerker, bleik, 20 kg for mye, arr etter operasjon.. I det heletatt..

Egentlig en 26 åring som er på hell. Det er lite tid til underlivsbarbering, og aktiviter med mannen. Blir liksom ikke til at jeg tar sol, eller en 60 minutters trimtur hver kveld .

Jeg har ikke tid og jeg har ikke overskudd. Jeg jobber , er småbarnsmor, er hushjelp i mitt eget hus, jeg er sosial for å holde på¨vennene mine slik at de ikke forsvinner i sitt : Vi - har- ikke - barn- enda - univers...

Så er jeg småbarnsmorsosial. Slik at lillemor får være med jevnaldre.

Aften, natt og helge arbeid drar nok ned litt på glansen i ansiktet.

Egentlig er jeg en from vakker blond dame, som stadig blir sammenlignet med Anne Kat Hærland. jeg oser av selvtillit , stolt mamma , en kjæreste som er kjempe stolt av meg , masse venner, god jobb som jeg trives i. Jeg liker å snakke om mere enn bare bleier.. Dvs også Fag. Reiser litt rundtomkring. Jeg har mine 20 kg fordelt ganske jevnt utover kroppen,å er ganske flott når jeg stæsjer meg opp. Seksuelt aktiv...:)

Men akkurat idag så jeg ikke noe av dette siste i speilet...

Jeg så bare det første jeg så i speilet....

Uffe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dæven, for et takras, jeg mista nesten matlysta mens jeg leste... Men heldigvis stoppet jeg ikke slik at jeg fikk med meg slutten! Skjønner åssen sånne dager er, ja. Her er hele meg på vent hele sv.skapet og vel så det. Ikke håp om å se fin ut igjen på nokså lenge, usj. Er verdt det, men faen som vi ser ut, he-he.

Skrevet

jeg ser en ung jente, som er litt for sliten. Slitt hår, slitte pupper. slapt rett og slett.. en liten oppstramning og litt fler kilo vil det nok se flott og sunt ut. bare å jobbe for det da

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...