Gå til innhold

Stakkar liten....


Bråksilla og lille pille

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lille tulla på 10 månder er ikke i form i dag:-( 40 i feber... Noen som har noen tips til meg her???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stakkar!!

 

Jeg har ikke så mange gode kjerringråd akkurat.

Du kan jo gi henne paracet, men det har du kanskje allerede gjort.

Gi henne noe godt og lett å spise. Kle henne godt å ta en bitte liten luftetur, frisk luft er godt.

 

Skrevet

Hun har fått en paracet ja,også bittelitt å spise... Er ikke noe morro å se lille tulla så syk... Også syns jeg det er så skummelt med feber,ihvertfall såpass høy feber...

Skrevet

Nei det er ikke så gøy å se når barna ikke er i form. Håper ikke feberen blir høyere. Den pleier jo ofte å gå ned litt når de har fått paracet. Bare pass på at hun får nok å drikke.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...