Bråksilla og lille pille Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Lille tulla på 10 månder er ikke i form i dag:-( 40 i feber... Noen som har noen tips til meg her???
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Stakkar!! Jeg har ikke så mange gode kjerringråd akkurat. Du kan jo gi henne paracet, men det har du kanskje allerede gjort. Gi henne noe godt og lett å spise. Kle henne godt å ta en bitte liten luftetur, frisk luft er godt.
Bråksilla og lille pille Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Hun har fått en paracet ja,også bittelitt å spise... Er ikke noe morro å se lille tulla så syk... Også syns jeg det er så skummelt med feber,ihvertfall såpass høy feber...
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Nei det er ikke så gøy å se når barna ikke er i form. Håper ikke feberen blir høyere. Den pleier jo ofte å gå ned litt når de har fått paracet. Bare pass på at hun får nok å drikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå