Gå til innhold

Har Dinah / Dhinah / Adhinah fått navn?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskjhe like greit hvis hikke?

Uffklarte ikke dy meg :s

Skrevet

Jeg syns Adhdinah hadde vært et godt alternativ jeg. :-D

Skrevet

Så teite dere er nå.

Jeg synes Dinah og Adinah er fine navn jeg. Jeg kjenner ei veldig søt lita jente og ei flott voksen dame som heter Dina så det er et navn som jeg blir glad av. Dersom de liker det med en ekstra h er vel det greit. Kanskje det til og med står bedre til etternavnet for alt jeg vet.

Skrevet

Signerer FletteMette&DenLangeMelkeveien;

Vi vurderer Sophie skrevet slik til jenta i magen, fordi jeg har et amerikansk mellomnavn som inneholder "ph".

For øvrig ville jeg skrevet Dina selv, men fint navn uansett.

Skrevet

Skjønner virkelig ikke poenget med disse trådene jeg... utrolig kjedelig å lese i lengden... La nå foreldre kalle ungene sine hva de vil - uansett hvilken stavemåte de velger - disse diskusjonene har herjet DIB til det kjedsommelige. For øvrig er det ikke noe galt med stavemåten i navnet Dinah, selv om den vanligste norske stavemåten er Dina. Mange flerkulturelle familier i Norge nå vet dere...

Skrevet

Jeg var bare nysgjerrig på hva det ble til slutt, hun skrev jo at hun skulle velge det navnet som flest stemte for!

Skrevet

Av Dinah og Adinah ja og så begynner du å slenge rundt deg av andre kombinasjoner for å latterliggjøre navnene hun ønsker til barnet sitt.

Dårlig stil.

Skrevet

Nei, det var ikke meningen. Jeg kunne bare ikke huske akkurat hvilke kombinasjoner hun vurderte!

Skrevet

Ro ro til fiskeskjær, hysterika... Du viste godt at de aldri vurderte verken Dhinah eller Adhinah som skrivemåte... De vurderte Dinah og Adinah - bare med en ekstra -h på slutten.. Om du ikke har riktig informasjon, ville jeg latt være å uttale meg om temaet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...