mor_til_sinnataggen1 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Har lånt siden til mannen min fordi jeg ikke kommer inn på min egen. Har prøvd å sende etter nytt passord, men kommer ikke inn med det heller. Noen som sa til meg sist at jeg skulle slette hele profilen min, men hvordan gjør jeg det når jeg ikke kommer inn? Finner ingen steder som jeg kan sende mail til bim heller. Håper noen kan gi meg gode råd til hvordan jeg kan bruke min egen side her inne. På forhånd takk for hjelpen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå