Gå til innhold

Hva har du kjøpt til DIN pappa til farsdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere er sikkert lei av alle farsdags innleggene, men jeg trenger tips til hva jeg kan kjøpe til pappa'n min.

Mye letter å finne på noe til sambo fra gullet, men til pappa er jeg helt tom.

Noen som har noen lure forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

4 boksere og en 5-pack med sokker. Det er slikt han aldri husker å kjøpe selv, og derfor får han det i slike anledninger, etter eget ønske da

Skrevet

Ingenting, han fortjener det ikke.

Men fine gaver er vel noe som blir brukt, undertøy, duppeditter, verktøy osv...

Skrevet

en shorts og solkrem, han skal til syden!!!

Skrevet

Blomster og gavekort på j&j:) åsså har 3 åringen laget et kjempe fint kort med glitter å stas:)

Skrevet

Tusen takk for forslag.

Spørs om det blir sokker og boksere her også. Tenkte på det, men så synes jeg at det var litt kjedelig. Men er jo sant som dere sier at det er jo noe de trenger. Han er ikke akkurat den typen som drar for å handle klær selv.

Helt enig at man ikke skal kjøpe noe bare for å kjøpe. Må jo være fortjent til det. Hvis det er slik at man feirer farsdag da.

Skrevet

Vi lager middag, baker en kake og har kjøpt en bok. Så blir det familiemiddag og en blomsterbukett.

Skrevet

Jeg mistet min kjære pappa for 14 dager siden.

Så i morgen skal han få blomster og lys på graven sin.

Skrevet

Jeg har kjøpt en deilig og varm fleecegenser, han går mye tur og er mye på fotballkamper osv. så han trenger noe varmt å ha på seg.

Skrevet

Ikke noe! Sender han bare en melding eller ringer jeg, det får holde!

Skrevet

jeg å søsterene mine skal ut å spise med han i morgen. som gave har vi kjøpt et svært å deilig pledd å en marsipan kake! han har forkjent mye mer egentlig for han er verdens beste pappa!

Skrevet

Vi bruker ikke så mye på sånne dager, men har pakket inn et glass hjemmelaget syltetøy, og en boks med kirsebær drops som pappa er kjempe glad i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...