Gå til innhold

menssmerter, men ingen TR..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt skikkelig mensmurringer/smerter i 2 dager.. men ingen TR har dukket opp så langt.. Jeg har litt ustabile sykluser, alt mellom 35-42 dager.. sånn ca. Men kan disse mensmurringene være et biiittelite håp om at jeg har blitt gravid? Jeg pleier aldri ha sånne murringer el. smerter før 1-2 dager etter jeg har fått TR.. Jaja. Vi får vel bare se, men bare lurte ;) Tankene svirrer etter 1,5 år med prøving uten resultat.. har tatt det hele ganske med ro, ikke stressa i det hele tatt, men NÅ begynner jeg å bli utålmodig!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vel du kan jo alltid ta en test.....

Lykke til krysse fingrene for at det er noe på gang. Det er ikke gøy å gå å vente så lenge. Husker det veldig godt fra sist.

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Skrevet

jeg venter med å teste.. blir alltid så skuffa av å se negative tester. Blir mindre skuffa av å få TR enn å se en negativ test :) Er veldig usikker på IKM, vil tippe enten forrige mandag, eller mandag som kommer nå.. Så da venter jeg til litt uti neste uke, minst, før jeg tester..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...