FrøkenJ Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hei hei folkens...ville bare stikke innom å hilse fra meg som har kommet hjem fra KK med en liten jente!!...født 19 dager for tidlig,og fødselen gikk kjempefint!...så nå blir det vel litt mindre tid her inne for meg...Lykke til alle sammen både de som har fått og de som venter...
alvilde Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 gratulerer:=) når var terminen din egentlig?
2SønnerSmå Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Gratulerer så mye med overstått fødsel =) Hvordan var det å føde på KK nå?? Jeg også hører til der,og har hørt at det er mindre plass og oppussinger på gang??
FrøkenJ Skrevet 9. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. november 2008 På KK va det heilt greit. Skulle på storken,en der va det fullt,så jeg var på føden. Va fullt på barsel avd også,men vi fikk mirakuløst plass på sykehotellet. Anbefales på det sterkeste...flinke jordmødre og følte meg veldig ivaretatt... Hadde termin 24.11, men det har vært mye tvil om denne da...jenta va jo 3330 gram og 50 cm da ho kom så alle var litt i tvil om termin egentlig stemte...Akkurat no er det jo ikke så viktig...:-)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Gratulerer så masse med den lille jenta:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå