.Lillemy. Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 lurer på om den er noe god? hvor for man kjøpt den? hva er best av den og bodybutter?
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 JA! Jeg har ei venninne som var helt galen i å få meg til å prøve. Jeg synes den bare var "klissete", jeg har ikke tid til å springe rundt naken 30 min før jeg kan ta på klæra når jeg skal stelle meg. Jeg har kjøpt meg Biotherm biovergetures strech marks prevention. Jeg vet at man ikke kan fikse strekkmerker som har kommet men denne kremen har bleket de 2 jeg allerede har og de finnes ikke blå-røde lenger. Så jeg tror på denne! Gå å se om du kan få deg en test å prøv:) Jeg liker også at den trekker inn ganske fort og jeg trenger derfor ikke være redd for at den skal ødelegge klærene mine. å den lukter midt så jeg ikke trenger å lukte sterkt av kokkos,mango osv. Praktisk om man bruker parfyme;)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Jepp, har den å smører meg hver dag. Den er klissete ja...så jeg smører meg før jeg legger meg. Har den coocoa bodybutter også, men den syns jeg lukter helt grusomt egentlig...så bruker ikke den så mye nei. Ska prøvde den der som hun over meg anbefalte tror jeg Greit med noe luktfritt som trekker raskt inn i huden
Gjest yrild Skrevet 9. november 2008 #4 Skrevet 9. november 2008 Hei :-) jeg bruker også weleda og som hun over smører sambo meg inn før vi sovner (veldig hyggelig rituale!). Har ikke antydning til strekkmerker... men har 6 uker igjen til termin, så vi får se... Body shop (som jeg normalt elsker) har jeg kuttet ut i svangerskapet etter å ha lest en artikkel om parabener... klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå