Live-engangtil Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hei! Jeg går og kjenner på noen kuler jeg har oppdaget og som jeg ikke liker selv om jeg har vært til legen med dem. Den ene har jeg fått beskjed om er en lymfeknute, det er forsåvidt greit nok, den går ikke ned i størrelse - den har vært der noen måneder nå. Den andre oppdaget jeg i begynnelsen av uka. Rett over kjeven, mellom øret og munnen (hvis man tenker seg kjeven som en rett linje). Jeg styrtet til legen som påstod det er en muskelknute..men jeg klarer ikke slå meg til ro med det. Den er helt rund, ligger under huden og virker flyttbar. Jeg kan altfor lite om kuler, jeg spurte om ikke legen ville sende meg til biopsi, men han mente det var helt unødvendig. Jeg er bare redd han tror jeg er hypokonder og bare det, for jeg har vært hos ham endel ganger med diverse plager som liksom aldri er noe å finne ut av - og med en historikk som engstelig...så..ja.. Noen som har et godt råd eller som har noe liknende???
hysterika Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hvis du har råd til det, kan du jo gå til et privat legesenter. Jeg går ut fra at du slår deg mer til ro hvis du får en second opinion som sier det samme som fastlegen din. Jeg er helt sikker på at legen hadde sendt deg til bopsi hvis han var bare det minste i tvil!
Live-engangtil Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 Ja...det er en mulighet faktisk. Det virker som om legen jeg bruker har fått det for se at jeg ikke kan få kreft - og jeg har et par eksempler på at leger (ikke den jeg bruker) her har latt være å gjøre noe med kuler som har inneholdt kreft. Og det skremmer meg, VELDIG!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå