FruBoger fødeklar Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Huff! Blir så oppgitt.. arvet en seng i sommer, som mangler skruer og ikke går å sette opp.. har sett overalt og sjekket alle butikker, INGEN som har sånne skruer.. helt merkelig.. blir så oppgitt! Og mannen min har jo så god tid... 14 dager til termin! Ikke nok med det, men på rommet har søstera hans satt igjen en DIGER tv (ikke flatskjerm,men en som er større en et standard stuebord) og to kofferter med ting.. pga flyttingen hennes, for en måned siden.. Jeg vil ha det ut og jeg vil ha ting på plass.. er det så rart?? Jeg har dårlig tid jeg! Hadde jeg klart å gjøre det selv så hadde det vært gjort.. men tven veier jo mer enn meg.. offameien... skulle lempa den inn i bilen og kjørt den på dynga.. ! Greit å sette ifra seg tinga sine hos familien en liten stund, men man tar jo tingene sine når man har fått flytt inn og gjort i stand..?? Kjedelig å ha det sånn nå... alt annet er jo klart, vasket og på plass!!!!
Lillemy2004 Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hei skjønner deg godt. Jeg har seks uker igjen til termin men senga er satt opp og alt er vakset igjennom. Kan jo ikke løfte det store tv helt alene. og kjedelig at det skal bli diskusjoner av sånne ting. Ingen andre en samboer som kan hjelpe deg og få ryddet rommet så får du iallfall det ut av verden. Vedrørende senga. går det ikke an og sette i andre skruer? borre opp hullene eller skru inn treskruer ved siden av? lykke til iallfall og jeg skjønner deg godt kan jo komme før tiden også den lille. Klems
Maya_1 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Kjipt det med skruene...vet du hvem som er produsent av sengen? Om de kan kontaktes... Og det stæsjet til søsteren din, hadde det vært meg hadde jeg sendt henne en melding og sagt at om dette ikke var hentet i løpet av helgen fant hun det på gata
Nr3på vei, to tette:) Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 hmmm du får ordne ei anna seng da. og når det gjelder å ha alt klart til termin så har ikke vi hatt det med noen av de to vi har fra før og blir nok ikke noe før nå. Med førstemann så skrudde gubben opp senga når jeg lå på sykehuset, hadde bare ordna med klær, men alt var ikke ferdig ellers, så gubben tok en siste handlerunde da jeg lå på sykehuset og ordna resten. Sist så var vel senga oppe, men hadde ikke kjøpt en ting før den siste uka føre termin. Og skulle du føde før så klarer nok gubben din å få ut ting og inn med seng skal du se:) De får til det meste hvis alt er nøye beskrevet på ei liste;)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 går det ikke å bruke andre skruer eller jukse det litt til på den senga?? skal den ikke ligge på samme rom som dere i begynnelsen???da er det jo ikke noe stress i å få rommet ferdig
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 ja kjenner til den stressende følelsen nå. Her skulle badet pusses opp. men nå er det totalt revet, og INGENTING mere har skjedd der på flere uker nå. ser svart på om jeg må bruke vaskerommet når ungen er født. jeg får helt kløe av gubben som ikke klarer å få ut fingeren. tror han liksom at han skal få tid å pusse opp badet i romjula med en nyfødt i hus???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå