Mamsen og lillegutt Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Tenkte å lage noe med en butterdeig jeg har i frysen..... Noe innbakt.....
flashdancepants Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Empanadas lager jeg innimellom; du kan egetlig ha hva du vil inni (da kan du muligens ikke kalle det empanadas, men ) Jeg pleier å kjevle platene, stikke ut sirkler med et stort glass og legge oliven, ost, soltørkede tomater og godt krydder midt i sirkelen. Brett over og klem kantene sammen. Pensle med egg og stek på ca. 200 grader til de hever og blir gyldne. Ellers har jeg laget løkterter m/ hvit geitost. Kjevle og skjær ut firkanter. stek smør, løk og frisk timian i panne til den er helt myk. Legg løkblandingen på deigen og en tynn skive geitost oppå. Stek til osten er smeltet og butterdeigen heva.
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 hvor lenge skal man steke de hvis man har kjøtt eller kjøttdeig inni???
flashdancepants Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Den skal vel bare varmes om den er ferdigstekt fra før, så sikkert ikke så mye lenger.
Mamsen og lillegutt Skrevet 8. november 2008 Forfatter #7 Skrevet 8. november 2008 noen gode oppskrifter på fyll???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå