vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Har tenkt å lage avtrykk av snuppas fot og hånd, bare slik på ark altså.. Bruker dere fingermaling når dere gjør det liksom, eller hva bruker dere?? Og isåfall, hvor kjøper man det egentlig...? Ikke si hobbyforretning a, for jeg vet ikke om no hobbyfprretning:P
Zitro Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Brukte vannfarger jeg, sånne vanlige som man får billig på alle lekebutikker eller Rema 1000 for den sakens skyld :-)
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Vi brukte fingermaling, og det kjøpte vi i hobbyforretning... Sorry! Men det er sikkert mulig å få tak i det andre steder.
♡Lykkelig med en av hver♡ Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Hobbymaling-kjøpt hos Panduro. Kan hende de har nettbutikk?
vesla_83&tuppeknuppa Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 Hihi, søddern! Jaja, finnes jo garantert enn hobbybutikk her i byen, så får pakke på oss og trille en søke-tur.. Hmm..Slik billigmaling fra lekebutikk innbiller jeg meg at ikke blir bra, at det vil renne osv, så tenker jeg må ha fingermaling ja.
Zitro Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Rant ingenting her ihvertfall, man har jo ikke oppe så masse vann selvsagt.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Jeg rappa ansiktsmalingen til stesønnen min ;-P Den er kjøpt på europris :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå