Gå til innhold

Det å lage avtrykk...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har tenkt å lage avtrykk av snuppas fot og hånd, bare slik på ark altså.. Bruker dere fingermaling når dere gjør det liksom, eller hva bruker dere?? Og isåfall, hvor kjøper man det egentlig...? Ikke si hobbyforretning a, for jeg vet ikke om no hobbyfprretning:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Brukte vannfarger jeg, sånne vanlige som man får billig på alle lekebutikker eller Rema 1000 for den sakens skyld :-)

Skrevet

Vi brukte fingermaling, og det kjøpte vi i hobbyforretning... Sorry!

 

Men det er sikkert mulig å få tak i det andre steder.

Skrevet

Hobbymaling-kjøpt hos Panduro. Kan hende de har nettbutikk?

Skrevet

Hihi, søddern! Jaja, finnes jo garantert enn hobbybutikk her i byen, så får pakke på oss og trille en søke-tur..

Hmm..Slik billigmaling fra lekebutikk innbiller jeg meg at ikke blir bra, at det vil renne osv, så tenker jeg må ha fingermaling ja.

Skrevet

Rant ingenting her ihvertfall, man har jo ikke oppe så masse vann selvsagt.

Skrevet

Jeg rappa ansiktsmalingen til stesønnen min ;-P

 

Den er kjøpt på europris :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...