Marianne87 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Knallpositiv test idag! Sluttet på p piller for 6 måneder siden og har ikke fått igjen mensen, så har bestilt legetime og alt for å få medisiner for å få mensen tilbake! Men da slipper jeg det! Har en sønn på 13 måneder fra før, så dette blir kjempegøy! =) Lurer veldig på hvor langt jeg er på vei da...Nesten ingen symptomer, bare litt støl i magen. Og lenge siden jeg testet meg sist.Lykke til resten av dere! Håper dere følger etter meg inn på 1 trimester
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Så moro!! Gratulerer!! Håper jeg også tripper inn på 1.tri iløpet av kommende uken..
Musemor med tre søte små Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Gratulerer så mye med spiren, og lykke til i svangerskapet
Kjærlighet <3 Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Heisann!! GRATULERER MASSE!!! Kos deg med spiren, håper jeg kan følge deg til 1.tri veldig snart!
Marianne87 Skrevet 8. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2008 tusen takk lykke til alle sammen Har testet 3 forskjellige tester jeg nå, bare for å være sikker, og alle er knallpositive
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Gratulerer så mye med spire! Kos deg masse og lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå