RM79 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Hei! Kan noen forklare meg handlingen litt? Går jo så seint på kvelden at jeg sovner innimellom. Er Laura død eller ikke?Hvem er damen som sitter å holder en trestokk? Hva er det med alle folka? Hvem er Bob?
meg & to små vampyrer Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Laura er død ja. Damen med trestokken er log-lady, hun mener trestokken snakker til henne. Hva det er med alle folka er ikke godt å si:) de er bare sånn. he eh. Bob syns jeg du skal finne ut av selv. he he:) ved å se serien.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 De spørsmålene hadde du stillt om du hadde sett alle episodene også... Laura er død, ja! Jeg følger ikke med nå,men har sett hele serien og lat annet av David Lynch før. Han lager film på den måten at en alltid sitter igjen med spørsmål..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Ja, det er sant. Man skjønner ikke hva som skjer ved hjelp av sammendrag egentlig. Du må bare ikke sovne og så kjenne på stemninga syns jeg.
Let's hear it for the boys! Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Vent, vent, vent... Går Twin Peaks på TV nå?? Hvor lenge har det gått?
Tante Blås Squaw Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Mmmmm....fine fine serien! Hele pakka er ute på DVD i ny fæncy boks og med ymse ekstramateriale, sjekk cdon.com ;o)
Gjest Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Noen uker. Tror det er på tv2 veldig sent på kvelden..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå