Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Overreagerer jeg når jeg blir sur på typen som sitter å drikker når jeg er i uke 38?
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Ja herregud! Er jo ikke han som er gravid er det vel ? La han leve sitt normale liv.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hadde blitt sur jeg også. Synes det er normal folkevett å ikke drikke når kjæresten er så langt på vei. Heldigvis hadde min mann såpass vett i hodet.
Dronningen! Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Kanskje litt? Om han har et ekstremt stort behov for å fylle seg og sette på seg ølbrillene i disse ukene bør han få et ultimatum. "om du er beruset når fødselen starter tar jeg taxi/ambulanse og du kan glemme å være der under fødselen!! Da er det faktisk hans ansvar og ikke ditt. Lykke til:o)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Vet godt at det ikke er han som er gravid ja, men er to uker til termin, lengen sier det kan skje når som helst nå, å jeg har ingen andre til å kjøre meg til føden. Synes han kunne holdt seg edru vertfall disse siste helgene før termin vertfall... HI
Dronningen! Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Om mannen din ikke skjønner bedre så tar du taxi eller ringer 1-1-3, da får du hjelp med en gang.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Det er sant, men han trenger jo ikke drikke seg stupefull da. Trodde det var snakk om en øl eller 2. Men fyll går ikke nei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå