Gå til innhold

Jeg trodde han ble bedre men der tok jeg feil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 4 uker som gråter mye.Spesielt om natta.Sover nesten ingen ting.På torsdag var vi til kiropraktor med han.Han fant ut at han hadde stiv nakke og vondt i nakken på ei side.Han masserte og trykket på noen punkter i nakken og ryggen.Gutten var så rolig torsdagskveld og natt til fredag.Sov mye og gråt lite.Endelig tenkte jeg :-)

Men i natt var det tilbake igjen.Gråt ikke hele natten men var urolig og fikk ikke sove.Har en nye time på mandag.Er det noen vits i den eller skal jeg droppe den?.Jeg kjenner at jeg er så sliten :-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville absolutt tatt den timen på mandag. Det er jo ofte vi må ha flere behandlinger for at ting skal bli bedre:)

Lykke til!

Skrevet

Hei!

Jeg hadde absolutt brukt timen på mandag! Vi hører stadig om babyer som blir helt friske etter én behandling, men de fleste trenger nok et par-tre behandlinger. Og han hadde jo tydelig effekt etter første gang, men den varte ikke så lenge...? :-)

Skrevet

Nei, den varte 1 døgn.Jeg ble så glad :-) men skulle vel ha ventet litt.

Skrevet

Han er ikke sulten da?

Skrevet

Han gråter og vrenger seg unna når jeg prøver å gi han mat så jeg tror ikke han er sulten.Spiser hver 3 time

Skrevet

Ville absolutt fortsatt behandlingen. Vi var 3 ganger med vår lille før låsningene han hadde var helt vekke. Fikk beskjed om at det enkelte ganger kan komme tilbake igjen, men det har gått fint.

Vi fikk hvertfall en helt ny baby etter besøkene til kiropraktor.

Skrevet

Gå mer!!=)

Du ser jo at det funker. Kiroen må få løst opp ordentlig!

Ei veninne av meg trengte 11 behandlinger på jenta si, ei anna trengte 4 på gutten sin, men han slutta å skrike etter nr 2.

Jeg skal på min tredje og muligens siste behandling med snuppa på fredag. Og snuppa er MYE blidere og trives mer i kroppen sin, det er tydelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...