Gå til innhold

Et spm ang julegaver....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan er det i din familie? Er det sånn at du ordner til din side og mannen til sin side? Eller.. Hos oss sette vi oss ned, og skrive liste over hvem som skal få og evt hva dem skal få.. Og vi bryr oss ikke om hvem som kjøper til hvem. Hadde jeg skulle kjøpt til bare min side, så hdde jeg sluppet billig unna - for jeg har en liten familie.. :o)

Jeg var inne på dib (første gang på lenge) og der ser jeg flere sier at dem er ferdig med gavene til sin side, er bare igjen for gubben å kjøpe til den siden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ordner til begge familliene, men det er fordi at det er jeg som syns det er gøy å handle julegaver:))))

Vi har felles økonomi, så utgiftene gåår inn i den store "suppa"

Skrevet

Jeg handler alle julegavene. Vi bor på landet så jeg reiser noen ganger med barna og noen ganger uten barna til byen og får gjort det.

Vi har også felles økonomi og pengene går av lønnskontoen.

Evnt av regningskontoen.

Det er som regel også jeg som bestemmer hva vi skal kjøpe til hvem også. Ifjor ga vi kalender med bilder av barna til både foreldre og besteforeldre. Det gjør vi i år også, da er jo over halvparten av gavene ordnet =)

Skrevet

Har stort sett hatt "din og min" side, med et par litt større fellesgaver. Ofte jeg som tenker ut hva han skal gi de på "sin" side ôg.

Skrevet

Jeg tenker først på dem det er lettest å kjøpe til. Føler et større ansvar for "min" familie enn for hans.

Skrevet

Vi finner ut hva vi skal kjøpe til hans side, og jeg finner ut hva vi skal kjøpe til min side. han har et par kompiser som han får ordne til selv.

Skrevet

Hehe, jeg ordner nok de fleste julegavene. De eneste mannen min ordnere er til meg fra han, og til meg fra ungene:)

Vi snakker jo om hva vi skal kjøpe, men det er jeg som handler. Jeg liker godt å se etter gaver, så det er en fin fordeling egentlig.

Skrevet

Jeg har altid kjøpt julegavene til alle, men i år er det slutt. Vi har ikke felles økonomi så gaver til "hans" familie og venner har kostet enn del. Har ikke penge til det i år og er lei av at ansvaret automatisk faller på meg. At jeg kjøper og betaler for felles gaver til ungene for holde.

Skrevet

Vi ser på det som vår familie, og kjøper dermed til alle sammen. Dvs vi finner ut sammen hva hver enkelt skal få (evt prisklasse og kategori), og så handler jeg. Han kan ikke tråkke rundt i butikker i lengre tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...