Milla med spettn :) Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 noen ganger kjenner jeg at babyen nesten "rister" der inne. akkurat som den har noen sekunder med krampe eller noe. kjennes nesten ut som skjelvinger, vanskelig å forklare. noen som har vært borti dette???
klg,2 boys now:) Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 babyen hikker:)helt normalt.tar av til tider her ihvertfall.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 har det sånn innimellom jeg også.. magen rister. merkelig følelse
rosa2008 *Overtid* Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Sånn er det her også! Det ligner ikke på hikking, mer som kramper som du sier. Jeg nevnte dette for jordmor, men hun var ikke noe bekymret. Helt normalt liksom, men sa ikke noe mer om hva det kunne være. Babyen min har det fint, så da har vel ikke jeg heller grunn til å være bekymret.
jinte1983 Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 om det kan sammenlignes med ei bikkje som har bada og rister av seg vannet, så kan det være du kjenner at babyen tisser noen kjenner dette bedre enn andre, og noenganger kjenner man det veldig godt hikking er mer rytmiske dunk liksom.
Gjest Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Bruker å kjenne de samme bevegelsene en gang i blant! Kjennes ut som han har krampe ja i noen sekunder.. Har lurt på selv hva han styrer m..
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Det med at magen rister kommer nok av at ungen tisser!Jeg kjenner det ofte og det er ikke noe fare ved det! Hikking kjenner du forskjellen på!Det er litt ubehagelig for meg, da han ligger ned i bekkenet, men sikker 100 ganger mer ubehagelig for han. Men er vist bare bra at de hikker, for da øver de seg på å puste;) Syns det er utrolig spennende at vi kan kjenne alt som foregår inni der, og det er jo en betryggelse også
Girlygirl83 Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 Har også kjent dette, men ikke så ofte. De tisser jo hele tiden så om det var derfor så burde man jo kjent det ganske ofte? Og hvorfor skal babyen riste når den tisser? Kjøper ikke helt den der jeg...
Gjest Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 følte meg litt skeptisk til den jeg også..
Milla med spettn :) Skrevet 8. november 2008 Forfatter #10 Skrevet 8. november 2008 det er ikke hikke. jeg kjenner veldig godt når hun hikker. synes det er litt merkelig at det skal være tissing, for det er som å kjenne en hund som rister på seg som ho ene beskrev i ene innlegget, men det kjennes såpass hardt mot magen at jeg tror det er føtter som tramper i ett vanvittig tempo. skal til gyn på tirsdag så skal spørre han. synes det er litt merkelig. noen ganger kan jeg kjenne det ett par ganger om dagen, og så kan det gå noen dager. helt merkelig.
siddismamma Skrevet 9. november 2008 #11 Skrevet 9. november 2008 Hvorfor rister babyen når den tisser? De gjør jo ikke det etter at de har kommet ut. Dere som sier at ristingen er tissing, hvor har dere det fra? Legg gjerne ut en link dersom dere har, for det kunne jeg tenke meg å lese selv.
jinte1983 Skrevet 9. november 2008 #12 Skrevet 9. november 2008 grunnen til at jeg sier den tisser er fordi flere forskjellige leger og jordmødre har sagt det til meg, og fordi mange jeg kjenner (av fler generasjoner) også sier det. Dessuten så hender det faktisk at jeg grøsser selv når jeg er på do, så ja, da rister det slik.... For meg så høres det helt logisk ut, så jeg tror absolutt det er det den gjør...
♥Kristoffer&Harald♥ Skrevet 10. november 2008 #13 Skrevet 10. november 2008 Jeg tror det var det jeg kjente i går... at den tisset.... var sann risting som varte bare litt og så var det over... var på ene siden og helt tilfeldig at jeg merket det.... merket det kun fordi jeg hadde hånda mi der da! men merker masse hikking og det er mer som små rytmiske dunk hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå