Gå til innhold

Luft i magen


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har mye luft i magen på kvelden og på natta. våkner flere ganger i løpet av natta fordi jeg har "mageknip" pga luft. Har ikke hatt det sånn før, og har nå hatt det sånn hver natt i noen uker. Er forresten i uke 10. Er dette vanlige plager i forbindelse med svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hørt at det er vanlig med luft i magen under graviditeten ja:)

Skrevet

Jeg er i uke 7 og har voldsomt mye luft i magen,og da helst på kvelden og natta som du sier. Så dette er visstnok helt vanlig.

Skrevet

ja jeg har oxo luft i magen...

 

promp i vei jenter, da slipper dete mageknip!!!!

 

hehe

Skrevet

Hehehe..ja promp ivei d mener jeg også=) Jeg har også vært mye plaget med luft...fælt å ligge om natten å vri seg pga luft altså...men prøv å spise ting med lite luft og drikke mye....dette hjelper ivertall meg=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...