gledermeg09 Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg har mye luft i magen på kvelden og på natta. våkner flere ganger i løpet av natta fordi jeg har "mageknip" pga luft. Har ikke hatt det sånn før, og har nå hatt det sånn hver natt i noen uker. Er forresten i uke 10. Er dette vanlige plager i forbindelse med svangerskap?
Stine? Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Har hørt at det er vanlig med luft i magen under graviditeten ja:)
meandmylittle Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Jeg er i uke 7 og har voldsomt mye luft i magen,og da helst på kvelden og natta som du sier. Så dette er visstnok helt vanlig.
May-juli07+mai09 Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 ja jeg har oxo luft i magen... promp i vei jenter, da slipper dete mageknip!!!! hehe
Gjest Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Hehehe..ja promp ivei d mener jeg også=) Jeg har også vært mye plaget med luft...fælt å ligge om natten å vri seg pga luft altså...men prøv å spise ting med lite luft og drikke mye....dette hjelper ivertall meg=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå