Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Å vaske fjes og vaske bukser Å synge viser og tørke tårer Å sette plaster og være dommer Å være mamma kan være slitsomt, når huset flyter og ryggen verker, og alle venter at mamma ordner. Å være mamma og alltid svare når alle roper og alle maser. Å skaper minner og gode vaner Å være ærlig og streng og kjærlig Å være mamma ja det er viktig Å være mamma ja det er herlig Håper dere alle får en fin fin lørdag!
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Ja, sånn er det på godt og vondt:) Ha en fin lørdag du også.... Nå skal vi på kino og se premieren av Madagskar 2...
moota m storebror&lillebror Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Ha en fin lørdag dere også!! =) Jeg ville gjerne også ha funnet på noe med mine barn, men jeg er alene med dem og har fjøset med sauer så i mellom foring og hvil orker jeg ikke finne på noe hver dag. Imorgen skal vi besøke sambo på jobb og til min far siden det er farsdag. Idag skal vi bare slappe av hjemme og kose oss. Vi fikk vært ute og 1 god time før lillebror la seg, mens det var opphold.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå