Gå til innhold

Bortskjemte? Vi? Ja, litt.... hehe


Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Guttungen har enda ikke våkna... dvs, han har vært våken å pludra litt, men sovna fort igjen. Så kl er faktisk 10 en lørdagsmorgen, og vi har nettopp stått opp! Sååå deilig! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...NYT DET!!

Det er deilig :-D

Vi har også en sovegutt.

Vekte oss først halv 9 i dag, så da er vi opplagte og blide alle mann. Hehe...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Veldig deilig! Nå er eldste hos pappaen sin, så det gikk ann:o) Om ikke står ho fint opp kl 6 ho...

Deilig å kunne sove til man er uthvilt, ja! :)

Skrevet

Oi, det må jeg si:) Så deilig!

Syns så utrolig synd på de som har barn som mener det er morgen kl 5-6.

Vi er sånn midt i mellom og det er helt greit.

 

Men i helgen er vår gutt hos besteforeldrene, og jeg tar meg i å lytte etter han og lure på hva han driver med, hvor han er osv. Hehe. Men gud så deilig å ha morgenen helt for seg selv! Og ikke minst natta:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, ho eldste er litt sånn... kan finne på å ville stå opp kl 5. Aaaaltfor tidlig!

Til mitt forsvar pleier han ikke å sove sååå lenge da, men han drøyer det gjerne til 9 i helgene, om vi ikke står opp og "bråker"

 

Hehe, det kan jeg tenke meg! Blir til at man lytter litt selvom de ikke er der ja :)

Skrevet

så heldig dere er:) i dag våknet snuppa rundt 6, men pappa sto opp da.. hun pleier som regel å våkne i 6 tiden.. syntes det e litt tidlig.. halv 7-7 høres jo mye bedre ut..

Skrevet

B sov helt til 8.30 her :)

 

Eller vi fnt ham sittende i senga med en bok da, han leste litt for seg selv. Ropte ikke på oss av den grunn. Rare gutten min.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...