Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Guttungen har enda ikke våkna... dvs, han har vært våken å pludra litt, men sovna fort igjen. Så kl er faktisk 10 en lørdagsmorgen, og vi har nettopp stått opp! Sååå deilig!
Alba44 Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Hehe...NYT DET!! Det er deilig :-D Vi har også en sovegutt. Vekte oss først halv 9 i dag, så da er vi opplagte og blide alle mann. Hehe...
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Veldig deilig! Nå er eldste hos pappaen sin, så det gikk ann:o) Om ikke står ho fint opp kl 6 ho... Deilig å kunne sove til man er uthvilt, ja!
Gidder ikke! Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Oi, det må jeg si:) Så deilig! Syns så utrolig synd på de som har barn som mener det er morgen kl 5-6. Vi er sånn midt i mellom og det er helt greit. Men i helgen er vår gutt hos besteforeldrene, og jeg tar meg i å lytte etter han og lure på hva han driver med, hvor han er osv. Hehe. Men gud så deilig å ha morgenen helt for seg selv! Og ikke minst natta:)
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Ja, ho eldste er litt sånn... kan finne på å ville stå opp kl 5. Aaaaltfor tidlig! Til mitt forsvar pleier han ikke å sove sååå lenge da, men han drøyer det gjerne til 9 i helgene, om vi ikke står opp og "bråker" Hehe, det kan jeg tenke meg! Blir til at man lytter litt selvom de ikke er der ja
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 så heldig dere er:) i dag våknet snuppa rundt 6, men pappa sto opp da.. hun pleier som regel å våkne i 6 tiden.. syntes det e litt tidlig.. halv 7-7 høres jo mye bedre ut..
meg & to små vampyrer Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 B sov helt til 8.30 her Eller vi fnt ham sittende i senga med en bok da, han leste litt for seg selv. Ropte ikke på oss av den grunn. Rare gutten min.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå