Gå til innhold

Julegaver allerede??

Let's hear it for the boys!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når jeg leser her inne, begynner jeg å lure på om jeg har gått glipp av et viktig avsnitt i håndboka... Har dere virkelig handlet inn julegaver allerede?

Jeg mener... 8. november...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheh.begynte å lese om det inn her for 2mnd siden jeg.da ble jeg stressa.skal ha nr 2 20.11 her så her er så å si alle gavene kjøpt inn å pakket inn.så slipper jeg å tenke og stresse over det.utrolig godt+at vi kansje har igjen noen kroner når desember kommer.

Skrevet

Synes det er greit å begynne tidlig, så ikke alt hoper seg opp på en gang, og man må ut med masse penger i tillegg til regninger som kommer..

Har kjøpt ting jeg vet folk ikke kjøper selv, og som de ønsker..

Skrevet

Ja, vi er nesten ferdige.

Har familie som bor langt unna, så må ha mye i orden i god tid.

Syns derfor det er veldig greit å være tidlig ute med alle :o)

Skrevet

vi har startet.. har vel kjøpt til over halvparten... vi e studenter så å ta alt i desember har ikke vi råd til, å jeg er ikke den flinkeste til å legge vekk penger heller.. syntes det e deilig å bli ferdig med de meste før desember så har man litt å rutte med den mnd også...

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er jeg ferdig med. Med unntak av ungene og gubben. Og gubben må kjøpe til sine søsken. Men ellers, ja. Ferdig kjøpt og pakka inn :o)

Skrevet

å år må vi foresten også ha de fleste ferdig til første helgen i desember siden mine foreldre kommer på besøk her da å skal ta me gaver hjem til familie.. så slipper vi å stresse med å kjøre ut me alle pakkene når vi kommer hjem i julen... men jeg hadde nok starten tidlig uansett..

Skrevet

Den 25.okt pakka jeg inn 11 av julegavene hehe

Lager mange av gavene selv i år , så må starte tidlig ;) Begynner nå på mandag å kjøpe de som skal kjøpes :)

Skrevet

Som regel gjøre jeg det i desember....er Julefundamentalist!! Spiser aldri julemat før jul, og prøver å leve spartansk i adventa.

Men siden jeg har termin i midten av november, har jeg gjort en unntak denne gangen. Kjøpt de fleste gavene allerede. Orker rett og slett ikke julegavehandel med to skrikende unger i svette, overbefolka butikker...skrekk.....

Skrevet

Har begynt så smått.. synes det er bedre å ta det over tre lønninger enn 1. Men det er jo av økonomiske årsaker.

Hadde jeg f.eks vært flink å spare og hatt en egen julegavesparing, kunne jeg godt tenkt meg å kosa meg en hel lørdag i byen.

Så er det jo greit å kjøpe når det er tilbud også =)

Skrevet

Ja, men... I desember er det jo masse tilbud i alle butikkene! Elektronikk, f.eks. Det blir jo nesten alltid mye billigere i tiden før jul.

Jeg vet hvor vi skal være. That´s it. Sånn er det her i huset. hehe.

Skrevet

Men da er du kommet lengre enn meg på et område da,hehe :)

vet bare at TL skal til pappan sin julaften og ikke være med meg jeg :P så aner ikke hva skjer her

Skrevet

ja har det. er alenemor og med barnevogn midt i desember og sure gamle mennesker som bare flytter på vognen eller klager på hvor mye klær eller for lite klær jeg har tatt på ungen... så myyye bedre med tidlig juleinnkjøp. og så er de ikke utsolgt for det heller så tidlig

Skrevet

Jeg har termin 23.desember, så JA jeg er i gang med julegavene ;)

Men sånn ellers hadde jeg neppe begynt før 1.desember, som vanlig.

Skrevet

Ikke jeg. Handler julegaver de siste ukene før julaften. Kanskje så seint som den siste uka også noen ganger.

Skrevet

Jeg har såvidt begynt for å fordele utgiftene litt:)

Må sende avgårde litt over til vestlandet med posten også, så kan ikke vente så lenge...

Skrevet

har kjøpt 2 gaver.. men de var på skikkelig salg.. ellers så begynner jeg i desember..

Skrevet

Julegavene er lagd og handlet inn. Mangler 3 julegaver så er jeg helt ferdig! Fantastisk følelse!

Skrevet

ja, jeg har kjøpt inn en del av julegavene, og satser på å få kjøpt resten til uka. har termin 4 januar, men mye mulig babyen kommer midt i desember.. og da har jeg ingen planer om å stresse ut for å kjøpe julegaver.

Så utrolig godt å skulle bli ferdig ;)

Skrevet

Har bestilt bilder på lerret til besteforeldrene til Leah, men de er ikke kommet enda..tenkte det var greit å gjøre tidlig så vi er sikker på at v får de før jul:) Ellers så skal alle julegavene kjøpes i desember, skjønner ikke at det er sånn stress med det..syns det er kjempekosleig å gå i butikker når det nærmer seg jul å handle inn gaver da:) Men skriver ned etterhvert hva jeg skal kjøpe til hvem, så det er jo klart før jeg går i butikkene da:) Er student og har spart alt av storstipendet som kom i august(som ikke gikk til å kjøpe bøker da) til julegavehandelen, så de pengene står trygt på egen konto:)

Skrevet

Ja, men det er bare fordi jeg elsker å ikke ha noe å gjøre i desember + at jeg er litt gjerrig. Masse tilbud på høsten, lite å finne rett før jul

Skrevet

Jepp. Ikke alle bor vegge i vegg med kjøpesentere, så da må en starte tidlig for å få unna alle. Vi kjøper vel 30 julegaver eller noe sånt og bor 1,5 time unna større butikker og jobber fullt begge to. Da må vi ta det på lørdager når vi har tid og for at ikke ungene skal bli utslitt så må vi begynne tidlig og ta det litt og litt.

Skrevet

Hvor er ELektronikk billigere i tiden før jul da? Hvert eneste år skrur hvertfall Lefdal, Eljøp og Expert opp prisen med flere hundre kroner i desember... Vet ikke hvor mange år jeg i desmber har lett ett div. ting jeg har sett myyye billigere i november. Lærer aldri..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...