edvina har fått en gutt Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Jeg hadde det sist, men den er kastet nå. Lurer litt på hvorfor jeg ikke bare kan la barnet sove i vognbagen når vi er på tur, de sover jo der store deler av dagen!!
MintCondition Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Trenger ikke reiseseng før de blir for store til vognbagen Selv da har vi knapt brukt reisesenga, da jenta vår har hatt en tendens ti å bare ville sove i midten i voksensenga istedet
edvina har fått en gutt Skrevet 8. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2008 godt det er andre som meg, fikk kjeft i dag fordi jeg hevdet dette:) Min erfaring var også at sengen aldri ble brukt og det er da enklere å la være å ta en ekstra seng med seg. Små babyer liker jo også å sove på "kjente plasser".
FruMamma med nr 2 Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Vi begynte å bruke den da jenta var for stor for bagen. Det blir fort trangt i den når de begynner å snu seg. Vi har også familien et stykke unna og da er det veldig greit med reiseseng. Likedan på hoteller hvis de ikke har sprinkelseng ledig. Veldig snedig syns jeg da.
Bic&Bac Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Så lenge han var bitteliten og lå i ro i vognbagen, var det ikke noe problem - da brukte vi den. Men etterhvert ble han større, og kom seg ut av vognbagen. Da var reisesenga god å ha. Når vi var på ferie i sommer med han, 1 1/2 år gammel, var også reisesenga kjekk å ha. Ikke aktuelt å ha han liggende oppi senga vår i 2 uker. Reisesenga ble jo som sprinkelsenga han hadde hjemme.
edvina har fått en gutt Skrevet 8. november 2008 Forfatter #6 Skrevet 8. november 2008 Jeg mente til de minste:) Er enig at det ikke er aktuellt for større barn da sover de gjerne ikke i vogn lenger heller. Men hos moren min ble heller en vanlig seng brukt, men alle har jo ikke den muligheten, men så hadde jeg et barn som kom seg utav sprinkelsengen ved 9 mnd alder så vanlig seng ble uannsett et bedre alternativ en og falle fra sprinkelsenghøyde:)
Bic&Bac Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Ikke alltid man har muligheten til å bruke en vanlig seng, eller vanlig sprinkelseng, nei Men sønnen min sover da fortsatt i vogn, selv om han snart er 2 år. Men reisesenga blir fortsatt brukt hvis vi er borte. Så jeg vil ikke påstå at det er bortkasta penger å kjøpe reiseseng
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå