lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 har noen en god oppskrift på dette? Tenker på slik med puffet ris.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Se inne på detsoteliv.no om du finner noe der.. )
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Her er oppskrifta: 2 egg og 300 g melis piskes hvitt. 150 g smeltet delfiafett 4 ss kakao 2 ss Sterk kaffe puffet ris... Bland sammen og legg i muffinsformer, og legg i frysa... fant den på kokebok her på BAM
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 8. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 8. november 2008 Jeg var nok litt for utolmodig, hadde jo forresten ikke så god tid heller siden selskapet begynte kl 14.00. Jeg googlet det, men de ble ikke så gode som noen jeg har smakt før, tror jeg skal bruke en annen oppskrift neste gang, kanskje denne h@ppy.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Ja, skrev den opp i kokeboka mi selv, tenkte jeg skulle bake noen til jul:)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå