hit og dit Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Hmmm, ingenting? Er det mulig å skrive om tekstlinja? Evt: istaden for: han spiller i korps, så kan du heller sei: i korps han spiller. Mykje lettere å rime verb
Sjokoladekaka Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Ja, ....i korps han spiller, og tonene triller;) Kjem ikkje på noko som rimer på korps. I alle fall ikkje noko fornuftig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå