Gjest 5 andre Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Pjokken min har begynt å tisse gjennom bleiene på natta... Han er 2 år og veier 12.5 kg. Da han begynte å tisse igjennom på libero 5, byttet vi til 6 til ingen nytte. Vi har prøvd Libero up and go og Pampers easy up, men de virker ikke noe bedre, samtidig som han nekter å bruke de. Vi har også prøvd Pampers Active fit 4+, også uten hjelp. Hva kan jeg gjøre da? Regner med at problemet er at han samler seg godt opp før han tisser.Han er ikke klar for pottetrening, fordi han blir hysterisk ved forsøk på å sitte på potte eller doring (er så skummelt), Har noen erfaring med at tøybleier absorberer mer??? Er jo kjedelig å våkne bløt hver morgen... Takk for svar =)
zikosmor:) Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 hadde samme problemet her,har du brukt di andre bleiene di til å kneppe,ikke up&go??det hjalp her..også sjekka jeg altid bleia hans før jeg gikk å la meg,var den veldig våt skifta jeg på han mens han sov:)
Gjest 5 andre Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Nei, de ha jeg ikke prøvd. Alt skal prøves =) Ubehagelig for han å være våt hver morgen så. Ja, kjenner etter, men han venter nok til langt på natt før han tisser. Vi prøver videre. Yakk for svare
Gjest 5 andre Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Ehh. Er detr forresten Libero som har de man knepper igjen?? Kan ikke huske å ha sett det...
zikosmor:) Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 han holder sikkert igjen til du har vært der,hehe lykke til iallefall:)
zikosmor:) Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 ja det er det..di har kneppe bleier opp i store str også!!!har det iallefall her så da burde di ha det overalt:)
Gjest 5 andre Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 ville tro det er her oxo da.... Takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå