xxxJulianexxx Skrevet 8. november 2008 #1 Skrevet 8. november 2008 Vet ikke helt hva vi skal finne på jeg. Mannen har jobbet natta og må sove. Dessuten er det ekkelt vær ute. Tror det blir en innedag. Får kanskje besøk av svigermor senere i dag da:o) Koselig det:o)
Bring_it_on!!:)) Skrevet 8. november 2008 #2 Skrevet 8. november 2008 Vi flytter om noen dager.. Så her blri det nok pakking store deler av dagen.. Kanskje besøke familien eller noe litt senere så mini får litt morsomt ut av dagen også.. =) Men i det store og hele blir det pakking og pakking..
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 Skal på jobb i kveld.. Bare kose oss før det..
Koala *g07* Skrevet 8. november 2008 #4 Skrevet 8. november 2008 Vasking av klær og leilighet, så om du ikke helt vet hva du skal, så har jeg utrolig mye å finne på her!
Bie&babylove:-) Skrevet 8. november 2008 #5 Skrevet 8. november 2008 Vaske klær, bake kake til farsdagen, så på middag til mamma i kveld!! :-)
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Heisatur til Danmark:-))) Søsteren min skal passe gullungene i helga, jeg og sambo + venner skal til Frederikshavn. Tar toget inn til Oslo om noen få timer:-) PS: Noen som vet om det er dårlig vær på vannet nå?
Alba44 Skrevet 8. november 2008 #7 Skrevet 8. november 2008 Akkurat nå har jeg en liten stund bare for meg selv; sitter med føttene i deilig fotbad, kaffekopp ved min side og pc`n i fanget og dibber :-D Lillegutt og mannen leker på rommet. Senere skal jeg ut og handle noen småting, mens gutta mine skal være ute tenker jeg. Reiser bort i morgen, så må pakke og gjøre litt husarbeid også. I kveld skal jeg kose meg i armkroken til min kjære i sofaen )
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. november 2008 #8 Skrevet 8. november 2008 I dag skal vi henge opp noen hyller på vaskerommet, flytte på litt kommoder hit og dit, som ikke gjør nytta si der de er nå... Så skal jeg på kino med ei venninde i 18tida, før jeg skal hjem i armkroken til mannen min
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. november 2008 #9 Skrevet 8. november 2008 her blir det vel inn for det meste av dagen.. siden pappaen e på skolen å eg e syk.. så no skal vi snart hvile:) siden snuppa sto opp kl 6 begynner hun å bli trøtt..
klg,2 boys now:) Skrevet 8. november 2008 #10 Skrevet 8. november 2008 her blir det forbreding på gubbens 30års dag som skal feires i dag..gjorde unna en del vasking i går da,men blir nok å gjøre uansett.
Gidder ikke! Skrevet 8. november 2008 #11 Skrevet 8. november 2008 Vi har invitert 8 venner på pinnekjøtt i dag, påsan er hos besteforeldrene og her blir det fest! Så i dag skal jeg: rydde farge hår og vipper lage mat stæsje meg litt mer lage mer mat pynte og nyte øl!
to jenter og ett gull i magen Skrevet 8. november 2008 #12 Skrevet 8. november 2008 jeg skal på jobb om noen timer så bare slappe av og kanskje få vaska litt klær før den tid:)
fox`y Skrevet 8. november 2008 #13 Skrevet 8. november 2008 i dag skal jeg: *skifte på alle senger *vaske klær *støvsuge og vaske hele huset *ut å gå tur med lillemann *årne klart litt til morgendagen *lage hjemmelaget pizza åsså skal vi bare kose oss resten av dagen kvelden:)
Tredjemann på vei :D Skrevet 8. november 2008 #14 Skrevet 8. november 2008 Vi skal forberede bursdagsfeiring til i mårra! Har en som ble 3 år igår:-) Har også ei lita ei på 5,5 mnd og bursdagsbarnet har vært syk (og er fortsatt ikke helt i form), så det er nok å gjøre! :-)
Libido- Skrevet 8. november 2008 #15 Skrevet 8. november 2008 Vi skal straks på badeland =) Deretter blir det middag og kaffe til oldemor. I kveld/natt skal vi passe nevøen min på 4 mnd =)
Mamman til AM&JS Skrevet 8. november 2008 #16 Skrevet 8. november 2008 Driver med oppussing i huset....men blir nok en liten handletur til Sverige!
Blåmandag¤ Skrevet 8. november 2008 #17 Skrevet 8. november 2008 Gå ut en liten tur, og følge eldstejenta til bestemor og bestefar. Så skal jeg lage pizza og ingenting mer. Det er jo lov å håpe i alle fall.
3b@rnsmor-30* Skrevet 8. november 2008 #18 Skrevet 8. november 2008 vi skal på tur i dag. altså bare jeg og mannen. vi skal til Oslo og spise middag og på Kristian Valen show. ungene skal passes av tante og bestemor.
meg & to små vampyrer Skrevet 8. november 2008 #19 Skrevet 8. november 2008 Jeg skal jobbe med noen arbeidsoppgaver til et prosjekt. Så skal vi ut og går tur + handle alle sammen. Så er det vel middag og så kanskje lese litt pensum.
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 8. november 2008 #20 Skrevet 8. november 2008 Mannen min jobber i helga, så bøllefrøa og jeg skal ; *vente på at svigermor kommer med en vogn. ( siden svimehuet glemte vogna til lillegutt i barnehgen igår) *Gå til byen å kjøpe farsdags gave og litt annet dill dall. *vaske tøy *støvsuge *lage taco til meg og ungene *kake til i morgen Sove
Mrs. X Skrevet 8. november 2008 #21 Skrevet 8. november 2008 Jeg skal ut å kjøpe lamper til soverommet og en farsdagsgave. Så skal jeg kose meg her med mann og bran før jeg skal møte venninner ute til middag. Gleder meg:)
Ranveig R Skrevet 8. november 2008 #22 Skrevet 8. november 2008 Lillesøster på 1 sover, storebror på 3 koser seg med Playhouse Disney (er det helg så er det helg ), eg leiker litt med pc'en, pappaen er vekkreist i helga. Om ein time kjem svigers og hentar storebror (han skal overnatte der til i morgon), og då går eg sikkert ein tur med lillesøster. Ho legg seg kl 18, og då får eg besøk av fire veninner og vi skal spele spel ) Kanskje mexican train eller rett og slett eitt eller anna kortspel. Eller kunnskapsspel. Gleeeeder meg )
flashdancepants Skrevet 8. november 2008 #23 Skrevet 8. november 2008 Mamma kommer straks på besøk, også skal jeg og kjæresten benytte sjansen til å gå på kino -- de viser Quantum of Solace ikke mindre enn ti ganger på den lokale kinoen idag. Kanskje vi tar en tur ut å spiser middag også? Så drar jeg på nattevakt klokka halv ni.
May-juli07+mai09 Skrevet 8. november 2008 #24 Skrevet 8. november 2008 på senteret å kjøpe farsdagsgave, så ut å leke i snøen med lillegutt også middagsbesøk!!!
Meg og bøllegutta!! Skrevet 8. november 2008 #25 Skrevet 8. november 2008 Så langt idag har vi vært på skolen med mormor og lekt i klasserommet og på but8ikken. Nå sover minsten på 20 mnd ute i vogna, eldstemann ser på Dora på NRK super og jeg sitter her : )) Fyr på peisen og skikkelig kos : )) Mannen er bortreist til imorgen. Når mini våkner skal vi til svigerrinna mi og spisehjemmelaget pizza....... Ikveld skal jeg lage min egen pizza og spise sjokolade : ))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå