Gå til innhold

Jeg er 29 og mannen min er 49!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen har vi en vakker sønn, hus og hjem!

Vi har vært sammen i 7 år nå.

Vi får selvsagt endel stygge blikk, eller stygge er vel ikke korrekte men folk stirrer veldig på oss...... Noe som jeg skjønner da:)

Jeg jobber som flyvertinne og han er lærer.

Det jeg lurer på , er hva synes dere om en slik aldersforskjell?

Hva tenker dere om dere "ser oss" ?

Hadde vært spennende å vite hva folk faktisk tenker når de ser par med en slik stor forskjell på alderen.

Nei, det betyr ikke noe men jeg bare lurer :)

Klem fra Gammel`rææææser`n!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sies at kjærligheten ikke har noen alder.

Folk er forskjellige - takk og pris for det!

Mine besteforeldre er et eksempel på det samme - 20 års aldersforskjell. Min bestemor var 19 år og forlovet med en jevngammel gutt fra bygda. Så møtte hun bestefar, som da var 39 år, hadde vært ungkar hele livet.

Det spiller da vel ingen rolle?

Skrevet

Nei det er jo mine tanker iallefall:)

HI

Skrevet

Tenker absolutt ingenting :-). Kanskje litt misunnelig hvis dere ser litt lykkelig ut..

Jeg er over 40 selv, med en ettåring. Og ifølge mange her inne så burde jo jeg være bestemor til gutten :-D. Men jeg regner med at folk flest ikke tenker det når de ser oss sammen...

Skrevet

Jeg er 37 og mannen min 51. Venter nummer to nå:) HAr en gutt på fire. Jeg tenker sjeldent på aldersforskjellen utenom når noen nevner det for meg.

Vi får ikke stygge blikk:) Min mann ser ganske ung ut for alderen og jeg har alltid sett eldre ut :( Sånn er livet.

Min mann er opptatt av å holde seg iform og har mye barnslighet og humor. Klart at jeg tenker litt på det noen ganger, det at han er en voksen pappa, men det er jo ikke så mye å gjøre noe med nå. Skulle ikke vi ha rett til å bli foreldre bare fordi vi er voksne? Sikkert noen som er uenige idet. Jeg mener ihvertfall at barna våre vil bli født til foreldre som elsker de, tar var på de, stimulerer de, følger opp og gir de en økonomisk trygghet.

Kos dere masse dere to:)

Skrevet

Betyr ingenting. Har selv ei venninne som er gift med en 17 år eldre mann.. De er lykkelige med hus og barn. Har vel vært i lag i over ti år nå.. Tror ikke det vare så mange som trodde det skulle vare da de ble sammen, men det gjorde det altså..

Jeg har også ei i familien min som giftet seg med en 20 år eldre mann... Hun fikk det ikke fullt så lykkelig. Nå skal det sies at de fikk barn sent også da, men mannen ble syk og "fort" gammel. Han havnet på sykehjem mens de enda hadde barn i barneskolen, og hun bare var noen og førti år..

Hun sa selv at det var knalltøft og ha så små barn og en så gammel mann som ikke klarte seg selv, men hun ville selvsagt ikke vært foruten årene og livet sammen med ham....

Skrevet

Jeg ville nok ikke tenkt noe over det om jeg hadde sett dere ute, men om jeg skal si hva jeg mener om så stor aldersforskjell er at det kan bety noe når du er 49 og han er 69 år. Eller før.

Men det er ikke mitt problem så jeg syns andre gjør hva de vil. Jeg som har en 4 år eldere mann er heller ikke sikker på at han, eller jeg ikke kommer til å få problemer av noe slag. Det kan man jo aldri vite uansett aldersforskjell.

Skrevet

Man vet aldri hvor lynet slår ned.... tenker ingen ting...

Skrevet

Så lenge dere er lykkelige så spiller det jo ingen rolle:) Tror ikke jeg tenker noe nevneverdig over det hvis jeg ser par med stor aldersforskjell. Når det er sagt så ville jeg nok tenkt litt på alderdommen... men ingen kan jo rå over fremtiden... man kan holde seg frisk til man er 97 eller man kan bli syk og dø når man er 40. Så hvis jeg hadde blitt forelsket i en eldre mann så ville jeg nok gått for kjærligheten:)

Skrevet

Jeg har faktisk tatt meg i å tenke når jeg har sett eller hørt om par hvor hun er betydelig yngre enn han :

Hun er sikkert litt kort .... ( altså litt pussig/dum)

Eller... Den gamle grisen.....

Men det er nå bare meg da :-)

Jaja, jeg vet ikke fine tanker , men jeg er iallefall ærlig.

Skrevet

hvis det fungerer for dere er vel ikke det noe rart.

ser ikke helt problemet og heller ikke grunnen tilat andre skal lure på det bare fordi de ser dere sammen.

jeg syntes at folk skal få være glad iog elskede de vil.

selv er det bare 4 år mellom meg og min mann. vi har det godt sammen og elsker hverandre det erjo detsom er viktig i et forhold ikke hvor mange år det er mellom.

Skrevet

Nå som du nærmer deg 30 er det ikke så ille, men må jo si jeg tenker barnerov når du var 22 og han 42 når dere ble sammen.

Skrevet

Så lenge dere begge er voksne er det vel ok, men jeg syns 20 år og 40 år er litt anderledes...

Skrevet

Jeg tenker...: Det kommer an på 22- åringen.

Til deg som kommenterte det.

Skrevet

Blir jo festslig når du er 50 år, fremdeles sprek og veldig langt igjen til pensjonsalder, mens han er gammal gubbe på 70, nærmer seg pleiehjemmet og sliter med å gå dagene til å gå mens du er på jobb.

Vel bekomme.

Skrevet

Jeg var sammen med en på 43 da jeg var 19. Hadde det fint vi. :-) Det var ikke aldersforskjellen som gjorde at vi avsluttet forholdet.

Skrevet

en har ingen garantier her i livet:)

min mann er også over 20 år eldre:)

det ender vel opp med at han blir gammal før meg,men en kan aldri vite:)

det viser at kjærligheten har ingen alder og så tenker eg at dere virkelig må være glad i hverandre trass aldersforskjellen:)

mangen tenker at dama er litt kort og mannen er en gammel gris....hev deg over det:)

Skrevet

...men er det virkelig kjærlighet, så går vel det også bra (hilsen anonym 12.25)

Skrevet

Æsj,det blir way to old for min del. Han er et par år eldre enn moren min jo.. Fysj...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...