Gå til innhold

Noen som jobber fullt her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og som i tillegg har tre små barn?

Jeg henger snart ikke ihop lenger! Er så sliten av å fly rundt som en sprettball... Jobber 100%, har tre barn hvorav to i barnehage og en på skolen.

De penga, ja de penga...

Trenger oppmuntring!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg jobber 100%,men har bare en unge. Synes det er arbeid nok, så du har iallefall min sympati;)

Skrevet

Jeg jobber 100% og har to i barnehage og 6 på skole.

Skrevet

Skryte, skryte. Må som vanlig trekke det fram ved enhver anledning. Blir mindre og mindre sympatisk hver gang.

Skrevet

What? Hun svarte da vel på spørsmålet til HI?

Skrevet

Ja. Og de som har vært her en stund ser at sånne sprøsmål nesten er det eneste hun svarer på. Og så kommer rosen etterpå. Hver gang. Hadde vært hyggelig om hun hadde noe annet å melde enn bare det samme hver gang. Blir repeterende.

Skrevet

Skryte? Jeg svarer med faktaopplysninger på et spørsmål. Om du er misunnelig er det jo ingen som stopper deg, du kan jo gjøre det samme om du vil.

Skrevet

Finnes ikke misunnelig (selvsagt måtte den komme). Har aldri drømt om mange barn, men fint at du har det om det er det du vil. Men jeg provoserer med vilje fordi jeg er sikker på at du er et oppegående menneske med mye interessant på lager. Dessverre har jeg fått inntrykk av at du skriver det samme hver gang vi hører fra deg... Det stakk kanskje litt å få høre det, skjønner det.

Skrevet

Stakk ikke et eneste sted. Jeg er ikke av dem som sitter her inne hele tiden og jeg leser/svarer kun på innlegg som interesserer(eventuelt morer) meg. Og det å vise at det faktisk godt lar seg gjøre å være i jobb og leve et helt vanlig liv selv med "mange" barn er en av de tingene jeg er opptatt av.

Skrevet

Har 3 barn, alle i barnehage, og jobber selv 100 %. Sovner like utslitt i stuen hver kveld og fredag er jeg helt ødelagt. Bedrer seg nok når de klarer mere selv :-)

Skrevet

3 barn, 2 i skole og 1 bhg, Jobber 100% og er alenemor,( bf har ikke kontakt med de to yngste så ingen avlastning der) ja sliten men alt går om man ikke bare setter seg ned for å kjenne for mye etter om man er trøtt eller har vondt noe sted hele tiden...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...