Gå til innhold

trenger virkelig hjelp ang graviditetstest (Quick Respons)

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet at man ikke skal se på testen etter at tiden har gått ut. men noen som har opplevd at Quick Respons testene har først gitt negativ svar og i en god stund seinere blitt positiv? og hva endte resultate med til slutt?

jeg har tatt slike teste før og har aldri skjedd at det er kommet opp positivt svart seinere. Håper virkelig noen kan hjelpe meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er utrolig vanskelig å svare på. JEG har aldri opplevd det, men jeg har hørt om andre som har gjort det. Det beste er å ta en ny test, og min erfaring er at quick response ikke er så bra som clear blue. Men jeg foretrekker å sjekke hos legen altså.

Skrevet

Det står jo (om jeg husker rett) at du ikke må lese av testen etter 5 minutter eller noe. Og det er sikkert en grunn til det. Så det er jo ikke et gyldig positivt svar. Hva med å prøve et annet merke? Og evt. vente noen dager før du tester på nytt :) Lykke til!

Skrevet

Jepp skal ta en ny test. skal kjøpe clear blue sine også. jeg har aldri opp levd det før. har som oftest brukt quick respons, for syns ikke noe særlig om clear blue sine. jeg vet om mangen som har opplevd det. men ville sjekke forsikretskyld, for jeg kan bare ikke bli gravid igjen nå

Skrevet

jeg kjøpte 2 slike tester, så tar en til av den med morgen urinen i morgen, og kjøper ett nytt merke over helgen. men jeg har tatt denne testen flere ganger og aldri opplevd noe slikt. ikke med clear blue sine heller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...