Gå til innhold

Nei dæven!!! MME problem...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marina på 3,5 mnd er flaskebarn og får HIPP 1. Laget flaske til henne nå og ser til min store forskrekkelse at jeg har brukt HIPP 2 :S Jeg som alltid skjekker pakkene nøye før vi kjøper dem:( Får dårlig samvittighet...Kan det være farlig på noe vis? Jeg mener hadde hun vært født 14 dgr før termin hadde hun jo vært 4 mnd nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hipp 2 er vel helst for de som får tilleggskost. Hun kan vel få den til i morgen. Og etter det kan du fryse Hipp2-en til hun blir gammel nok. Jada mme-pulver holder lenge i frysen!

Skrevet

Farlig og farlig... blir jo bare litt for lite næring, men tviler på at det er direkte farlig. Du har sikkert ikke kjøpt HIPP 2 hver enste gang?

HIPP 2 er jo tilleggsnæring og skal bare drikkes når babyen spiser fast føde i tillegg til mme. Skift til HIPP 1 du nå, så tenker jeg det går helt fint...

Skrevet

Men er ikke Hipp2 tilleggsnæring som skal gis i tillegg til hipp1?

Hvis ikke det er tilfellet så gjør det nok ingen verdens ting om du gir det 2 uker "før tida":)

Skrevet

Har gitt HIPP 1 alle de andre gangene ja...Har ikke merket noe på henne, men skal nå lage blandinger fra en annen boks med HIPP 1:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...