KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Marina på 3,5 mnd er flaskebarn og får HIPP 1. Laget flaske til henne nå og ser til min store forskrekkelse at jeg har brukt HIPP 2 :S Jeg som alltid skjekker pakkene nøye før vi kjøper dem:( Får dårlig samvittighet...Kan det være farlig på noe vis? Jeg mener hadde hun vært født 14 dgr før termin hadde hun jo vært 4 mnd nå...
Expat Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Hipp 2 er vel helst for de som får tilleggskost. Hun kan vel få den til i morgen. Og etter det kan du fryse Hipp2-en til hun blir gammel nok. Jada mme-pulver holder lenge i frysen!
Zitro Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Farlig og farlig... blir jo bare litt for lite næring, men tviler på at det er direkte farlig. Du har sikkert ikke kjøpt HIPP 2 hver enste gang? HIPP 2 er jo tilleggsnæring og skal bare drikkes når babyen spiser fast føde i tillegg til mme. Skift til HIPP 1 du nå, så tenker jeg det går helt fint...
-MtG- Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Men er ikke Hipp2 tilleggsnæring som skal gis i tillegg til hipp1? Hvis ikke det er tilfellet så gjør det nok ingen verdens ting om du gir det 2 uker "før tida":)
KineMor ♥C&M&O♥ Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 Har gitt HIPP 1 alle de andre gangene ja...Har ikke merket noe på henne, men skal nå lage blandinger fra en annen boks med HIPP 1:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå