Gå til innhold

Skal jeg tørre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med blondt hår og mørk ettervekst jeg er dritt lei av å farge hele tiden. Nå har jeg kjøpt meg en lys brun farge, men vet ikke om jeg tør å putte den i... Vet dere ikke vet hvordan jeg ser ut, men må spørre likevel. Hadde dere gjort det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nope.

Du kan få et ILLE resultat om du har bleket hår og på egenhånd forsøker å endre til brunt...

Trenger ikke bli det, men.. Ville gått til frisøren..

Skrevet

glemte å si at jeg har jobbet på parfymeri.Disse "hjemmefargene" er ikke beregnet til å bruke på bleket hår

Skrevet

Ja, hvorfor ikke?

Men du får nok sikkert grøntskjær eller gråskjær i håret, så jeg ville hatt to pakker, og farga over igjen noen timer etter.. kanskje dagen etter om du ikke skal noen steder..

Skrevet

Det er ikke bleket, men farget. ååå... usikker altså. Frisør er ikke noe jeg kan prioritere nå, det blir fr dyrt i disse juletider..

Skrevet

Selv om du har farget det og ikke bleket det..

Har blondt hår som utgangspunk selv. Tok en mellomblond farge for noen år siden, for mer glans i håret.. Ble Orange, verre farge enn gulrot.. Men, er jo bare å prøve da :-)

Ville hatt 2 så du kan farge en gang til som nevnt over. Sjansen for grønnskjær er stor.

Skrevet

prøver meg på en stripe først je, er vel litt lurt? Fargen er helt orange, så kan fort ende opp som gulrot ;) Må bare si at damen i butikken sa at den ikke var brun, men mørk blond...

Skrevet

Det kommer nok til å reagere med å bli grønt første gangen du farger det.. det har jeg selv opplevd.. men farg det to ganger, gjerne med en sånn farge spesielt for grått hår andre gangen..

Skrevet

Føler jeg skriver til meg selv hele iden, hehe.. Men det gikk kjempe fint! kjøpte en helt ny farge som bare skal sitte i 10 min. Ble litt mørkere enn jeg ville, men det kan stripes lyst igjen etter noen uker ;) Ble ihvertfall ikke orange eller grønt, men en perfekt, gyllen brunfarge! :)

Skrevet

Kan fort bli dyrt, om du må kjøpe 1-2 pk. med farge, og etterpå MÅ til frisøren.

Skrevet

Jeg hadde samme problemet og hadde ikke råd til å gå til frisør. Fikk et råd fra en frisør om at jeg skulle kjøpe en pk rød hårfarge og bare skylle håret i. Skulle ikke sitte med den i. (for å få pigmentene tilbake i håret). Deretter skulle jeg farge med brun.

Skrevet

Ja klart du kan!Jeg har farga og bleka håret mitt selv maange ganger.Aldri hatt problemer med det! Makan til pyser her inne!

Skrevet

Ja, herregud, hvordan kunne jeg glemme det.. jeg farga med en farge med rødskjær i, stemmer det! For det tar bort grønne og gråe pigmenter!

Skrevet

Vært der, gjort det. Gikk helt greit for min del ihvertfall.

Skrevet

Hi her. Jeg gjorde det jeg og det gikk veldig bra! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...