Northernlights Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Snakk om å være nervevrak og få grå hår og elveblest, når så unge jenter får kjøre bil. 16 åringen er ute og kjører med 10 åringen, men bare til nærbutikken. Det er forsåvidt helt ok. Hun er flink til å kjøre. Men jeg vil ikke slippe henne alene ute på de store motorveiene enda.Da får det være med meg ved sin side. Men hun sendte meg en melding fra mobilen sin i dag: I morgen tar jeg bilen, for jeg skal til Raleigh. (en diger by en time unna) I think not! Kommer selvtillitten tidobbelt med dette førerkortet?? Jeg begynner å lure. Makan..hehe, kjenner ikke igjen denne jenta.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 bor du i usa ,for i norge er dette helt høl i hode og la en 16 åring kjøre bil med en 10 årng som pasasjer
Northernlights Skrevet 7. november 2008 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2008 Ja. Og her er det helt vanlig de har det. Dessverre.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #6 Skrevet 8. november 2008 Jenter kjører jo mere forsiktig enn gutter. Det er klart at enhver som er foreldre ser an sine egne unger hvor modne de er når de nærmer seg alderen for når de kan få førerkortet. Ikke alle 18 åringer i vårt eget land som burde hatt førerkort heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå