(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 fant et par ting til lille sin julekalender der, og lurer på om noen har en kode nå?
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Jeg prøvde å finne en for noen dager siden og til slutt ringte jeg kundeservice, og de hadde ingen rabattkode for øyeblikket. . Men jeg har bestilt en haug med klær, så det kommer nok veldig snart, sånn typisk min uflaks:P
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #4 Skrevet 7. november 2008 ja, tipper om jeg legger inn bestillingen nå så får jeg en i postkassa imorgen.. knurr.
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2008 pst 1304 funker alltid for å få tatt av 50 kr iallefall. haha. rart de ikke skifter den snart. er sånn 50,- du får om varen din tar lang tid eller ikke kommer. hehe.
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 hehe kult, da skal jeg prøve å huske det:0) Pleier de ikke å pøse på med en hel del rabatter nå før jul? Kanskje det er stille før stormen? Kommer nok garatntert snart altså, bombesikker. Det skjer alltid etter at jeg har bestilt masse:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå