Gå til innhold

var ikke dette litt frekt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

var på butikken tidligere i dag,å innenfor inngangen stod det en dame og samlet inn penger til gatebarn i brasil. hun spurte meg om jeg ville støtte, men jeg hadde ingen penger løst, så jeg sa dessverre, men jeg har ingenting løst.pleier stort sett alltid å gi om jeg har.

etter at jeg hadde handlet og var på vei ut igjen så stoppet hun meg igjen å spurte, men jeg betalte med kort, og hadde fremdeles ikke noe, noe jeg sa. var ikke uhøfflig eller noe. å da sa hun: men du kunne jo ha tatt ut penger da?! ble helt satt ut jeg, synes det var ganske frekkt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes det var frekt ja. Enig med deg.

Skrevet

Hehe... En ting var hvis hun ikke hadde dusket deg og spurt en gang til, men da hun la til edn siste, du kunne ha tatt ut, ble det frekt ja!

Skrevet

Hihi.. dusket... Dasket, neida, mente husket!

Skrevet

Det hadde jo blitt enda frekkere om hun dasket. haha

Skrevet

hahaha. Sånne er det når vi småbarnsmødre endelig kan sette oss ned litt i fred på kvelden. Vi synker inn i en dvale, og da kan det bli noen skiveleif. Ser virkelig for meg hun dama med bøssa, daskende på de hun tigget av. hehe. Dette var en god skriveleif anonym.

Skrevet

Jo det var frekt - og det gjør ikke akkurat at man får lyst til å sponse!

Skrevet

hehe, nei, kommer nok ikke til å gi henne noe om jeg ser henne igjen for å si det sånn. synes det er kjempe fint at noen bruker tiden sin på å samle inn til andre, all respekt for det, men det finnes mange gode organisasjoner å støtte, og da velger jeg de som ikke er uhøfflige hvertfall! måtte bare høre at det ikke bare var meg som reagerte på dette! ha en fortsatt finfin kveld:)

Skrevet

Og på toppen av det hele er disse innsamlingen til gatebarna rundt om bare juks. Selv om de har bøsser som ser ekte nok ut.

Her hadde vi noen som ringte på døra. Rumenske gatebarn. Trodde det var "ekte" dagen etter kunne jeg lese i avisa om politiet som advarte mot disse falske innsamlingene til gatebarna...

Bare et tips :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...