Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Sitter her og skal kose oss på fredag kveld. Og atter en gang hopper kanalene ut. Eneste det er bilde på er tv2, men den henger seg opp. Har klaget siden vi kjøpte det i februar, men fikk til svar at det ikke var noe å gjøre med. Jett hvem som IKKE er kunde hos rikstv etter februar når bindingstiden er ute!!! Kundeservicen suger også. Måtte bare få det ut. Kanskje det er noen her som slipper å gå i rikstv med "dekningsgaranti" fella!
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Vet. Jeg kjøpte forsterker til antenna. Da ble det bra. Slet lenge med å få inn alle kanalene, og når jeg fikk de inn, var det bare sånn hopping. Men nå er det bra:) Det kan ha med antenna å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 Ja, hun på kundeservice ba oss gå å kjøpe det. Men det kunne de sagt den gangen jeg ringte å bestilte det. Hun på kundeservice var så utrolig frekk at jeg til slutt måtte spørre om hun var klar over at jeg var en betalende kunde og at hun skulle hjelpe meg. Jeg var rimelig irritert med ikke frekk! Ville bare ha det jeg betalte for. Tilslutt spurte jeg om jeg bare skulle sette hele boksen i kjelleren og ikke se på tv. Da sa hun "ser ut til at du må det". Samme for de bare vi betaler. Man reiser ikke på resturant, bestiller biff, betaler og drar igjen uten å få maten eller. Nei, dette her altså. Kan jeg spørre hvor du kjøpte forsterker og prisen på den?
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 3-400 på en vanlig TV-butikk. Plassèr den nærmest mulig antennen. Det skal virke. Den første jeg fikk, var ødelagt, så jeg fikk bytte til ny. Sånn er det av og til. En treffer ikke alltid den mest kundevennlige, og ikke alltid på en "god" dag. Syns det var rett å kjefte, jeg da. Det gjør jeg også når jeg ikke er fornøyd. En har jo rett på å klage på produktet, og det er faktisk den beste måten for leverandøren å forbedre seg på. Så det burde bli tatt til etterretning.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Helt enig med deg! Gikk av prinsipp ikke på butikken å handlet den forsterkeren den gang. Men ser ut til at jeg må det likevel. Ellers går boksen ut vinduet snart. Men jeg skal si opp det abonentet straks bindingstiden er ute!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå