Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Verdt hver krone spør du meg! De er dyre. Men guri land kor gode!! Hadde til småen i fjor, og var ikke i tvil om hva jeg skulle kjøpe i år! Enkelt og greit! Og strålende fornøyd, både liten og stor! :-) Sko innkjøp neste på lista :-)
Lykkeliten - mamma til 2 Skrevet 7. november 2008 Forfatter #2 Skrevet 7. november 2008 Var slett ikke meninga dette innlegget skulle inn her under Bli Gravid- er visst på tide å køye! He he...
cec26 Skrevet 8. november 2008 #3 Skrevet 8. november 2008 hehe;) men jeg bare slenger meg på den jeg... er helt enig, vi bruker kun reima til begge guttene når det gjelder utedresser...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå