Gå til innhold

Reima dressene


Lykkeliten - mamma til 2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verdt hver krone spør du meg!

 

De er dyre. Men guri land kor gode!! Hadde til småen i fjor, og var ikke i tvil om hva jeg skulle kjøpe i år! Enkelt og greit! Og strålende fornøyd, både liten og stor! :-)

 

Sko innkjøp neste på lista :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var slett ikke meninga dette innlegget skulle inn her under Bli Gravid- er visst på tide å køye! He he...

Skrevet

hehe;) men jeg bare slenger meg på den jeg... er helt enig, vi bruker kun reima til begge guttene når det gjelder utedresser...;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...