Gå til innhold

tv program m Oliver

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så slutten av programmet, det handlet om hvor mye fett en tynn og feit mann hadde i leveren sin. Han feite hadde like mye vann i leveren sin som fett han tynne hadde bare en liten del fett i leveren sin i forhold til vann... Det var stor forskjell!!! Så viste han de to forskjellige gåselevere, den ene hadde blitt foret på mais var det vel for at den skulle bli stor den andre fikk "normal" kost den leveren som var fetet opp var over 10 ganger så stor som den "normale" leveren.. Sykt å se på!!!

Har ikke godt av å se på sånne programmer.. Nå skal jeg iallefall slutte å lage så allt for mye fabrikert mat og lage mye mer fra bunnen av og spise enda mer grønnt!!!

Lyst til å gå inn i en sånn maskin og scanne kroppen min og se hvor bra (forhåpenteligvis)/ dårlig stand den er i...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, æsj, ekkelt at sånt skjer - at de fórer opp dyr og fugler for at de skal bli fort nok feite for at vi skal spise de.. :/

Skrevet

Det som virkelig var interessant i programmet var tre menn som tok en hjerte/lunge test og senere en MR scanning om du ikke så det...De to du skriver om +en til.

Han (den tynne mannen) som var lett overvektig var i dårligst form, Han som var overvektig var i best form og MR en viste at han ikke hadde så mye fett egentlig. Han som hadde sykelig fedme(den feite mannen), var i bedre form enn den tynneste, men hadde veldig mye fett.

Ei dame som så ganske vanlig ut hadde 50%(!!!)kroppsfett-helt sykt!

Tror man skal tenke seg litt om før man kaller folk feite! Vekta og kroppsstørrelsen kan lyve ganske kraftig.

Om man er naturlig slank eller kraftig bygd har jo kjempemye å si!

I følge bmi skal jeg veie maks 65 kg for ikke å være overvektig, men da er jeg skrapa. Puppene er nesten helt borte osv. Jeg ser flottere ut og føler meg mer pigg når jeg veier et par kg mer. Selv om jeg da pr def er overvektig...

Skrevet

Uff ja foie gras er helt forferdelig. Til min store skam må jeg innrømme å ha spist det...Kunne ønske jeg ikke hadde gjort det =o(

Skrevet

Skulle gjerne sett hele programmet, vet du om det går noen reprise på det??? Tror det var litt intr å se?? Jeg er jo den sjokomanen, vanlig tynn egentelig.. Men undrer nå veldig på om jeg kan ha endel kroppsfett.. Nå skal jeg ikke være sjokoman mere tror jeg.. :S Må se hele programmet tror jeg for å få nok inspirasjon tror jeg...

Skrevet

Nei, skulle gjerne sett hele programmet jeg og. Kom inn mitt inni. Men de tok for seg sukker, salt og fett og hvilken skader det kunne gjøre for kroppen. Ble helt sjokkert over mengden salt i en ferdig pizza! Vet det er mye i industrielt fremstilt mat, men fikk litt hakeslipp alikevel...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...