Gå til innhold

Hva syns dere om bloggen min?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ENDELIG nytt innlegg, på tide:-P

Jeg liker bloggen din jeg, stilren og enkel:-) Men det er liiiiiitt gøyere å følge med når det er oftere oppdateringer:-P

Skrevet

kjempefin blogg:) men savner litt flere bilder:)

Skrevet

Syntes den var fin jeg, men er enig med monis over er at det er litt gøyere og følge med på en blogg som blir oppdatert ofte:)

Skrevet

lisa: har du en blogg jeg kan titte på:)?

Skrevet

Takk takk :) Bilder kommer etterhvert, jeg har bare hatt litt sperrer for å eksponere meg selv på internett, men har begynt å gi slipp på de sperrene nå ;) Har tilogmed lagt ut bilde av meg selv =O hehe..

Monajenten: Ja, jeg liker selv å følge med når det er flere oppdateringer, så skal skjerpe meg med det! Så søtt av deg å følge med på bloggen min :) Du er min første faste leser, hehe...

Skrevet

Tips til frisyre er kansje en bobb?

En bobb som er såpass kort bak at du kan rufse det veldig mye til og heller ha litt lengde på det fremme..

Skrevet

:-)

Hvis du vil ha flere lesere, er det lurt å besøke blogger rundt og kring også, og kommentere!! Det skaffer lesere og av og til kommentarer. Vi må bli flink alle sammen, til det med å kommentere:-)

Skrevet

Jeg tenkte også på bob, men vet selv hvor dritskummelt det er å klippe av seg sååå mye:-)

Skrevet

Jeg klippa håret mitt heeeeelt kort med litt lengder forran i november i fjor, gikk fra og ha hår neddpå rompa til kjempe kort :P

Skrevet

Skitt:-o Var ikke det skummelt???? :-O

Skrevet

Igrun ikke.. Tror faktisk jeg har bilder på dataen fra før og etter :P

Kan se om jeg finner så kan du se resultatet selv :P

Skrevet

Uææ, skal jeg tørre å klippe håret mitt kort da? hehe... har tenkt på bob lenge, syns det er en kjempe kul klipp, men om jeg kler det er en annen ting, hehe...

Har forresten hjerteforma ansikt tror jeg, så hva slags frisyrer passer til det?

Skrevet

Skal legge ut bilde av åssen det ble hos meg med kort hår så kan du bedømme selv..

Men jeg tror du ville ha passa godt en bobb med lange lengder fremme.

Skrevet

Fin og stilren blogg, og nydelig navn du har på jenta di! :-)

Skrevet

Takker så mye IcePop :)

Randi86: Hvor er det jeg ser bildene av deg hen?

Skrevet

www.mittlillehjerte.blogspot.com :)

Skrevet

fant bare før jeg klippa meg bilde..

skal leite og se om jeg finner etter bilde (veit jeg har det en plass men veit bare ikke hvor :P)

Skrevet

gå inn på våre album på menyen til venstre her så er det det ene bildet som ligger på fremsia nå, har på en rosa topp..

Skrevet

Oj, det var langt hår du hadde ihvertfall! Spent på å se etter bildene :)

Huff, skal jeg tørre å klippe meg da? Veit håret vokser ut igjen, men tenk om det ikke blir noe fint :-S

Jaja, da får jeg gå med lue, haha..

Skrevet

fnt et bilde av meg og ei vennine der man ser ca lengden på det fremme men var heeelt kort i nakken...

Skrevet

Wow, det ble kort da, hehe... Men du kledde det kjempe bra!

Jeg får komme meg til en frisør så får vi se hvor kort det blir =P Mulig det blir en skrå pannelugg, tiden får vise ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...