Gå til innhold

Hvordan funker det? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ganske ny med alle disse EL og graviditetstestene..

Tok nettopp en graviditetstest, en strimmel.

Der var den svak, men ganske tydelig, teststrek.

Betyr dette rett og slett bare at den er negativ? Eller blir den kanskje sterkere og sterkere fremover? Sånn, siden den måler et hormon.

Vi ble ganske happy her i huset, nå :) Krysser fingrene

Videoannonse
Annonse
Skrevet

den så jo positiv ut. For meg så ser det ut som at du er gravid. man kan jo ha litt svak strek fordi du kanksje ikke har så mye hcg ennå...:D Håper det for dere! :D Krysser fingre! :D

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Den er positiv den.

Det er en teststrek (den sterkeste tenker jeg....)den viser at testen er tatt korrekt.

Den andre streken kommer kun dersom man er gravid :-) Grunnen til at den er svak betyr bare at du ikke er kommet så langt på vei. Da er hormonverdiene ikke så høye.

GRATULERER!

Skrevet

GRATULERER!!!! :-D

Den ser hvertfall veldig positiv ut for meg!! En strek er en strek når det er på graviditets test. På el må derimot streken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken.

Kos deg med spiren, og igjen : GRATULERER!!

Skrevet

Ååååh :D :D

Så UTROLIG godt å høre at dere tror den er positiv! Kommer nok til å løpe ned til apoteket i morgen når det åpner og kjøpe CB for å bli helt sikker!

Er helt i hundre nå! Ikke at vi har prøvd så lenge, men vi har jo snakket om det i årevis nå..! Vært så utrolig trøtt siste mnd, så følt det litt på meg :)

Tusen takk for hjelpen, folkens :D

Skrevet

Gratuleeeerer! Den er knallpositiv den:))!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...