Ingen_nick_ledig Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Noen som kan hjelpe meg å formulere en permisjonssøknad til jobben? Jeg hadde håpet de hadde et ferdig søknadsskjema, men den gang ei... Jeg må skrive når jeg har termin og at jeg skal ha 80 % dekning.
WF og ♀jentene♀ 06&08 Skrevet 7. november 2008 #2 Skrevet 7. november 2008 Jeg, NN født dd.mm.åååå, søker med dette *arb.plassens navn* om foreldrepermisjon i forbindelse med forestående fødsel. Forventet termin er dd.mm.åååå og permisjon vil starte tre uker før dette: dd.mm.åååå. Siste arbeidsdag er dd.mm.åååå. Permisjonens lengde vil være 54 uker med 80 % lønn. Av dette skal barnefar har 6 uker, de resterende 48 skal tas ut av meg, og dette betyr i utgangspunktet at første arbeidsdag etter permisjon er dd.mm.åååå. Jeg ønsker å ta ut ferie i mm.åååå. Ferieperioden vil løpe f.o.m dd.mm.åååå t.o.m. dd.mm.åååå. Dette vil utsette permisjonsperioden tilsvarende feriens lengde, hvilket betyr at første arbeidsdag etter permisjon dermed er dd.mm.ååå. Med vennlig hilsen NN
~sjiraff~ Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Kan du ikke bare levere kopi av nav skjemaet da? Det gjorde jeg.
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Vi brukte skjemaet på nav vi og
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå