Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. november 2008 #1 Skrevet 7. november 2008 Hva har dere? Type apparat, merke og pris. Gi gjerne en karakter mellom 1-10 hvor 10 er best.
Espoir Skrevet 9. november 2008 #3 Skrevet 9. november 2008 Jeg vet ikke, men her blir det ihvertfall tredemølle, og ganske høy prisklasse, for det har vi blitt anbefalt (vi hadde en ellipsemaskin, ikke så dyr, og det var katta i sekken).
GuttemammaX3 Skrevet 9. november 2008 #5 Skrevet 9. november 2008 jeg liker life fitness sine produkter, summit, crosstrainer, tredemølle, step, sykkel??? er jo en smakssak, og avgjøres av hva slags utbytte du vil ha av treningen, intensitet og hva du liker best, og ikke går lei av etter ei uke:) jeg er glad i summit (som å gå i trapper / oppoverbakke, med skistaver... hehe...) den tar godt på rumpe og lår, krever skikkelig arbeidsinnsats, og holder pulsen høy:)
Mrs. X Skrevet 9. november 2008 #6 Skrevet 9. november 2008 Vi har ellipse maskin. Den var ikke spesielt dyr og syns den fungerer veldig bra.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. november 2008 #7 Skrevet 9. november 2008 Ellipsemaskin, ikke så dyr og den er helt super. Kan gå på den med et kjempe dårlig kne og det blir bedre av det tilogmed =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå