Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #27 Skrevet 8. november 2008 Venninna mi sin hund heter også Luna. Den er oppkalt etter en vin;) Alva synes jeg er flott. Nora Isabella var også fint.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #28 Skrevet 8. november 2008 1 alva 2 luna 3 nora fine alle sammen, liker de to første veldig godt, kunne vurdert selv.
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #29 Skrevet 8. november 2008 Så mange hunder som heter det da;) huff, ikke så enkelt det her. enig i at Nora Isabelle er fint og! Alva og, men hva kunne vi puttet bak der da? forslag? Burde passe litt til Neo Tobias, som gutten vår heter. Takk for innspill! kom gjerne med forslag til guttenavn og! vet ikke hva det blir enda, men har sterk jentefølelse! HI
elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 8. november 2008 #30 Skrevet 8. november 2008 Luna Ikke så vanlig som de andre. Og betyr måne
Gjest Skrevet 8. november 2008 #31 Skrevet 8. november 2008 Luna var veldig fint. Men må jo se ann typen, Luna og Nora passer vel ikke på samme person, hvis du skjønner? Jeg hadde lyst til å kalle min datter for Nora Helene, men sambo ville helst ha enkeltnavn - det ble da bare Nora. Men passer babyen din til navnet Luna, hadde jeg valgt det siden det ikke er øverst på navnetoppen. Luna Isabell var jo bare superfint;-)
Anonym bruker Skrevet 8. november 2008 #32 Skrevet 8. november 2008 Elize: Ja, at det betyr måne er en av grunnene til at jeg liker det så godt:) Trøtta&Snuppa: Ja, vi må jo se ann bebissen. kanskje det er en gutt og for det vi vet;) hehe... neida ,jeg skjønner hva du mener! Mange som ikke klarer å bestemme seg for navn før de ser nurket sitt. Takk for tilbakemeldinger jenter!
(,")Elsker *Lunajenta* mi(",) Skrevet 8. november 2008 #33 Skrevet 8. november 2008 Jenta mi heter Luna!=) Jeg elsker det navnet.. Er redd det kan bli et poppis navn. Jeg synes alle navnene var fine jeg! Men finest er Luna og Alva, Nora er mere "vanlig", å jeg liker mere "uvanlige" navn!
Gjest Skrevet 8. november 2008 #34 Skrevet 8. november 2008 "Alle" kaller jo døtrene sine for Nora og Alva for tiden, derfor hadde jeg gått for Luna. Flott navn er det også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå