Gå til innhold

Skal teste i morgen - er SÅÅ spent!! ;-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har mine tvil om at jeg er gravid, men må teste likevel... Klarer ikke vente.

Hadde pos CB digital EL test søndag for snart 2 uker siden, fikk mannen hjem fra jobb mandagen etter,men er redd han kom for sent... Men nå få vi sjekke å se! Vi er SÅÅ klar for nr 2!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så spennende da! :) Bare å krysse fingrene!!

Hvor gammel er "snuppisen" deres?

Skrevet

2 år i sommer. Så nå er det på tide med nr 2! Har ikke lyst på så mye større aldersforskjell, så håpe håpe!! Men med en mann med reisejobb -som så klart passer svært dårlig inn med min syklus, så er jeg redd vi må over i 3pp.... Målet må være en positiv test før jul hvertfall!

Skrevet

Vi har ei på 17 mnd, så kjenner ( har kjent det ei stund) at det begynner å bli klart for nr 2.

Du har mann på tur, og jeg har syklus på tur.. Har ikke helt oversikt, men nå får vi håpe det kan gå likevel:)

Lykke til!!! :)

Skrevet

Så kos da! Har vært klar siden i sommerjeg også, men så passet det ikke pga husbygging, ferietur osv... Men nå derimot, er det det eneste jeg tenker på!! :-) Blir jo ikke bedre av å være mye her inne da! He he...

Mulig jeg også har syklus på tur, tror det har blitt litt surr etter p-pille slutt. Men men. Må jo treffe før eller siden. Førstemann satt etter 2pp.

Lykke til dere også! Spennende tider ;-)

Skrevet

Nei, det passer jo egentlig aldri når man tenker. men når de kommer, er det helt perfekt!

Nei, er ikke heldig å være her inne så mye. Må jo ikke tro på halvparten egentlig! Men det er mange hyggelig også da.. :)

Med 1.mann rakk jeg ikke få mens etter p-pille slutt.. så får vi se hvordan det går nå. Bruker ingenting, men har vært forsiktige.. Så håper det går bra når vi først begynner prøvingen!

Skrevet

Lenge til dere tenker å starte prøveingen da?

Skrevet

litt skrivefeil her og der - prøvingen!

Skrevet

Vi har ikke noe konkret, men har lyst på et annet sted å bo først. Så vi jobber iherdig!:)

Vil håpe vi får nr 2 i løpet av 2009:)

Skrevet

Det er mange ting som skal klaffe og tenkes på, ja... Dere må ha lykke til hvertfall!

På tide å køye - kan nesten ikke vente til det er morgen og jeg skal teste... ;-)

Skrevet

Lykke til med testingen da :-) Husk å oppdatere oss! Men det kan jo godt være du er gravid selv om du får neg i morgen. Siden det er under 14 dager etter samleie ifgm el... Krysser fingrene for positiv test jeg:-)

Kan jo fortelle at med minste jenta ble jeg gravid når vi hadde sex dagen etter el, så det er gode sjanser for at det kan ha klaffet :-)

Skrevet

Hvem våkner kl 06 en lørdag man har fri og alle andre i huset sover??

Joda, det er meg som ikke klarer å vente lenger med å teste.Stod opp med friskt mot, litt sånn i halvkoma, kom meg i dusjen for å våkne litt, for så å teste...

Men det ble en kortvarig spenning. :-( Tok ikke de vanligvis laaaange 3 minuttene ei gang, det bare lyste IKKE GRAVID mot med i løpet av et minutt eller sånn.

Så sånn gikk det. ;-( Er jo tidlig å teste, så håper bittelitt fremdeles. :-)

Lykke til dere andre som skal teste i helga! :-)

Skrevet

Ja, du er tidlig på an!

Her ble jeg våknet når kl var 0645. Altfor tidlig spør du meg!

Så kjedelig, man blir så skuffa.. Uff, vet hvordan det er!

Men det er jo fortsatt håp dersom ikke mens kommer! :)

Krysser fingrene jeg!

Ha en god helg!

Skrevet

negativ test her og...har sovet dårlig..drømt om tester hele natta... : / men ingen mens heller og er på dag 31 nå....kjedelig greier!!!

Skrevet

Og så kom TR igjen!!! Arrrgh....

Egentlig ingen stor overraskelse, men likevel veldig kjipt.... Det eneste positive med det er at jeg i alle fall nå vet at jeg har syklus på 32 dager (etter p-pille slutt). Litt lettere å "beregne" fremover.. He he...

3pp på oss nå. Nå MÅ det da snart klaffe!?! Skal hvertfall virkelig kjøre på, det skal ikke stå på innsatsen! ;-)

Fortsatt lykke til, dere andre! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...