FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. november 2008 #3 Skrevet 7. november 2008 og så den nye telefonen da:( Du får knipse ham på fingrene og gi ham en time out.
Tjukkebolla hjelper deg! Skrevet 7. november 2008 #4 Skrevet 7. november 2008 Sikker på at det var raping?
Gjest Skrevet 7. november 2008 #5 Skrevet 7. november 2008 Dette innlegget var forøvrig bestilt fra min mann Jeg: "åhhh, ikkje rap sann" Mann: "raaaaap" Jeg: "åååå du rapa rett på nye mobile min, hmpf" Mann: "Du fe skrive et innlegg om at du ikkje orka mannje dinj lenger forde han rapa på mobilje din å sjå ka dei sei" Jeg "Faen mej grætt"
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 7. november 2008 #6 Skrevet 7. november 2008 Du får hilse fra Rigmor og si han er en gris.
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #7 Skrevet 7. november 2008 Fyfy ekkle menneske er som vi sier til barn.. det der er ikke mye hyggelig.. sånn gjør vi ikke
Anonym bruker Skrevet 7. november 2008 #9 Skrevet 7. november 2008 e du fra fosnavågen eller noke? hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå